Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مخاطبان خبرگزاری فارس چند وقتی پیش با ثبت سوژه‌ای در فارس من با عنوان «آیا بانوان انقلابی در شورای شهر گرگان جایی ندارند؟» خواستار حل این موضوع شدند در ادامه این مطلب آمده است «در زمان حاضر حضور بانوان در عرصه اجتماع یکی از الزامات می‌باشد، بانوان انقلابی با حضور در منصب‌های مشورتی مثل شورای اسلامی شهر می‌تواند در ارتقای فرهنگ و سلامت معنوی و جسمانی بانوان نقش مؤثری را ایفا کند از این رو ما خواستار حمایت از بانوان انقلابی در انتخابات شورای شهر گرگان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گرگان به این مسأله توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.»

اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سال ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد بر هیچ کسی پوشیده نیست.

انتخابات ۱۴۰۰ به ‌لحاظ شرایط مختلف خصوصا مسائل داخلی کشور بیشتر مورد توجه است، وضعیت اقتصادی و مشکلات اجتماعی با توجه به انواع و اقسام سوءتدبیرها، تحریم و سایر مسائل که مردم را با چالش‌های مختلف مواجه کرده‌ است اهمیت انتخابات را مضاعف می‌کند.

توصیه‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به نیروهای انقلابی در سال‌های متمادی داشتند انسجام حداکثری بوده است که الحمدالله در بین نیروهای انقلابی به ‌وجود آمده و ما در پایان سال ۱۳۹۸ شاهد بودیم یک مجلس به تعبیر مقام معظم رهبری «قوی و انقلابی» با همت همه نیروهای انقلاب تشکیل شد که تا حدودی توانست امید را در دل مردم تقویت کند.

این امید در بین مردم و نیروهای انقلابی به وجود آمد که این اتحاد و انسجام ادامه یابد و تقویت شود تا انتخابات سال ۱۴۰۰ به نفع مردم و انقلاب اسلامی رقم بخورد.

تجربه‌ای در انتخابات مجلس با محوریت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انجام شد و همتی که در استان به خرج دادند نتیجه قابل ‌قبولی برای نیروهای انقلابی حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، برای پیگیری این سوژه‌ خبرگزاری فارس گرگان گفت‌وگو با حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان گفت: یکی از ایده‌ها و ایده آل‌های ما در لیست شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی حضور بانوان انقلابی در شورای شهر گرگان بود.
وی تصریح کرد: بعد از این تصمیم تعدادی از بانوان وارد میدان شده و در نهایت در لیست حدود ۲۰ نفره دو بانو حضور بیشتر داشتند.

* ۲ بانو کاندید شورای شهر به نفع شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی انصراف دادند
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: مهمترین معیارهای این شورا  در انتخاب فرد تخصص، کارآمدی، تعهد و پایبندی به ارزش‌ها و داشتن پایگاه‌های رای اجتماعی بود و متاسفانه بانوان در یکی دو شاخص حد نصاب را بیاورند و از ادامه حضور باز ماندند.
وی ادامه داد: این دو بانو به نام‌های «نامدار» و «تالشی» به نفع شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی انصراف دادند.
طاهری گفت: البته عدم حضور بانوان دلیل بر عدم توانمندی، تخصص یا ظرفیت خوب آنها در جایگاه‌های اجتماعی نبوده و ما از ظرفیت این بانوان در کنار اعضای شورای شهر و دیگر جایگاه‌های اجتماعی تاثیرگذار استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است هیات موسس شورای ائتلاف شهرستان گرگان شامل حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری، علی حاج‌محمدی، رمضانعلی جعفری، شعبانعلی کابلی، علی لگزایی، ابوطالب مقصودلو و حسن مدرس‌زاده  انتخابات شورای ائتلاف شهرستان گرگان  را برگزار کردند و اعضای زیر به‌عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شدند.

منتخبین افراد بالای ۴۰ سال (گروه پیشکسوتان)علی کاووسی، نصرت‌الله جافر، غلامعلی پایین‌محلی، عباس سیامرزکوهی، سیدمحمدامین حسینی، حمید ارشاد، حسین رجبعلی         

منتخبین گروه بانوان:
۱.فاطمه خان عبدل   ۲. معصومه غلامی  ۳. سهیلا حسینی  ۴.فرخنده فرخی  ۵.مژگان فهیمی ۶.سارا علی احمدی  ۷.مهدیس شاهینی    

منتخبین گروه جوانان:
۱. احسان حاجی محمدی  ۲.حسینعلی ایزد   ۳. عباس قاسمی فر   ۴.حسین پایین محلی   ۵.علی کریمی  ۶.صادق پاکدامنی  ۷.مهدی سعادتی

از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان، حجت‌الاسلام سید محسن طاهری به عنوان رئیس، علی حاج‌محمدی و علی کاووسی به ترتیب به‌عنوان نایب رئیس اول و دوم و حسن مدرس‌زاده به‌عنوان دبیر اجرایی این شورا در شهرستان گرگان انتخاب شدند.

انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر بانوان گرگان مدرسه شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان گلستان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی بانوان انقلابی خبرگزاری فارس شهرستان گرگان حضور بانوان اسلامی شهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم گفت: با توجه به اینکه ۱۳ نفر از لیست شورای ائتلاف در دور اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم انتخابات آمدند لیستمان را با حضور این ۱۳ نفر به‌علاوه سه نفر دیگر از منتخبان خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: احتمالا این سه نفر ظرف ۲۴ ساعت آینده توسط شورای ائتلاف انتخاب خواهند شد تا لیست تکمیل شود.

سخنگوی شورای ائتلاف بیان کرد: همان‌طور که در نشست شورای ائتلاف که در روز سه‌شنبه در مسجد نور خیابان فاطمی برگزار شد وحدت با جبهه پایداری وجود دارد و آقای قالیباف، آقای حدادعادل و آقای آقاتهرانی به همراه حدود ۱۵۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم در این نشست حضور داشتند لذا وحدت بین جریان‌ها ادامه خواهد داشت.

رسولی گفت: بعد از انتخابات ۱۱ اسفند جلسات مختلفی در گوشه و کنار برگزار شده و شورای ائتلاف هم به‌عنوان یک جریان سیاسی از منتخبان مجلس دوازدهم برای حضور در نشست دعوت کرد که نزدیک به ۱۵۰ نماینده در این نشست شرکت کردند و اولین پیام آن همدلی و همفکری است تا مجلس دوازدهم یک مجلس کارآمد و مفید برای کشور باشد.

وی درباره ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اظهار کرد: نظر نمایندگان است که ترکیب هیئت‌رئیسه را مشخص می‌کند لذا افرادی که از نظر تجربه و کارآمدی می‌توانند در اداره مجلس موثر باشند را انتخاب خواهند کرد و ما به‌عنوان شورای ائتلاف تلاش می‌کنیم که وحدت حفظ شود و در مجلس دوازدهم شاهد ایجاد هیئت‌رئیسه قوی و کارآمد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده