Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:16:36 GMT

ریشه زنجبیل شامی چه خواصی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۴۲۲

ریشه زنجبیل شامی چه خواصی دارد؟

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ریشه زنجبیل شامی به عنوان یک مکمل غذایی برای شرایط مختلف سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و منشأ اصلی آن قاره اروپا است و در طب سنتی چین کاربرد دارد.

از ریشه زنجبیل شامی می‌توان به عنوان طعم دهنده غذا‌ها و نوشیدنی‌ها و نیز ماده خوشبو کننده در صنایع آرایشی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ماده غذایی وقتی به عنوان مکمل غذایی مصرف شود، به عنوان ضد میکروب عمل می‌کند و مشکلات تنفسی و گوارشی را تسکین می‌دهد.

ریشه زنجبیل شامی فواید بسیاری دارد؛ به گونه‌ای که علاوه بر افزایش فعالیت‌های مغزی، تنفسی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان، از آن در برابر سرطان، استرس اکسیداتیو و بیماری‌های التهابی محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید

ویتامین‌های ضروری برای زنان آبمیوه‌های طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم ایمنی بدن دستگاه تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآشپز پخت تورم در ایران

سال‌ها است که تورم به عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران، مردم را رنج می‌دهد. در هر دوره انتخاباتی، مهار تورم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی نامزد‌ها به گوش مردم می‌رسد. اما در عمل، گویی این وعده‌ها رنگ واقعیت به خود نمی‌بینند.

به گزارش اکوایران، یکی از ریشه‌های اصلی این معضل، ناترازی در نظام بانکی کشور است. تا زمانی که این ناترازی به طور کامل برطرف نشود، هرگونه تلاشی برای مهار تورم ناکام خواهد ماند. اما چرا با وجود آگاهی از این موضوع، تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نشده است؟

در قسمت دهم از مجموعه «فارکست بانکداری» به بررسی این موضوع می‌پردازیم. فرهاد نیلی، اقتصاددان و سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، در این برنامه درباره ریشه‌های این معضل و راهکار‌های مدنظر بحث می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد