Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،محمدعلی ناصری،رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرم‌آباد با اشاره به ضرورت اهمیت برگزاری پرشور تخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: تمام تلاش ما افزایش مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری آنان پای صندوق‌های رای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال گزارشاتی مبنی بر تخلفات برخی از کاندیدا‌های انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، گفت: تمام تخلفات کاندیدا‌ها رصد و پیگیری می‌شود این در حالی است که عمده تخلفات در حال حاضر تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و حقیقی است.

ناصری با اشاره به اینکه دشمن از ارزش‌های دینی و تفکرات شیعی ما می‌ترسد، افزود: از طرفی قدرت دفاعی ما هم در حد عالی است کمااینکه در دوران دفاع مقدس اوج وحدت و قدرت ملت ایران بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد با اشاره به اینکه آخرین وضعیت کاندیدا‌های رد صلاحیت شده شهر و روستا‌های خرم‌آباد تا چند روز دیگر اعلام می‌شود چراکه برخی اعتراضات در مرحله بررسی شکایات هستند.

وی با بیان اینکه در این انتخابات نیز حماسه بی‌نظیر توسط ملت شریف ایران رقم خواهد خورد به حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جا نیاز به حضور مردم بوده مردم جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر بودند و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند کمااینکه مردم ما در دفاع مقدس با دست خالی جلو دشمن ماندند آن هم در شرایطی که ما سیم خاردار هم نداشتیم و گا‌ها از سلاح‌هایی که از عراقی‌ها می‌گرفتیم، استفاده می‌کردیم.

ناصری با بیان اینکه ملاک تایید یا رد صلاحیت‌ها کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا مراجع چهارگانه بوده است، ادامه داد: اگر کسی در این مراجع موردی نداشته باشد تایید شده است از طرفی مسائل شرعی در تایید صلاحیت‌ها باید مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد گفت: با تخلفات انتخاباتی قبل از موعد برخورد می‌شود چراکه این به ضرر و اجحاف در حق دیگر کاندیدا‌ها است، تصریح کرد: با همکاری و مشارکت پلیس فتا و پلیس امنیت ار تخلفات انتخاباتی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات 1400 انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا کاندیدا ها خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!