Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در نشست کارگروه امور زیر بنایی آمایش سرزمین در استانداری اظهار داشت:  ۴ ناحیه صنعتی در شهرک صنعتی  امروز  مصوب شد.

او افزود: در این نشست مدیران کلیه دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، رییس این کارگروه معاون هماهنگی عمرانی استاندار و ادارات کل راه و شهرسازی استان و جنوب نیز دبیری این کارگروه را عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: این ناحیه‌های صنعتی شامل زر آباد ۴۹ هکتار، قصر قند ۴۲ هکتار، بمپور ۴۹ هکتار و تفتان نیز ۴۹ هکتار است.

 راشکی خاطر نشان کرد: پیش از این مطالعات امکان سنجی و مکان یابی این نواحی صنعتی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شده بود.

او  گفت: هم اکنون با افزوده شدن این ۴ ناحیه صنعتی، تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش یافت.

انتهای پیام.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی استانداری سیستان و بلوچستان صنعتی سیستان و بلوچستان ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)