Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «حجت الله هاشمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مردم  تنها با شرکت در انتخابات می‌توانند سرنوشت خود را آنگونه که مدنظرشان است رقم بزنند.
وی تاکید کرد:  حق انتخاب کردن و انتخاب شدن از مزایای مهم قانون اساسی است و هر فرد باید به بهترین شکل از این حقوق برای تعیین سرنوشت آتی خود بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این فعال سیاسی اصلاح طلب استان مرکزی با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ویژه مشارکت در انتخابات، گفت: مشارکت در انتخابات  یک تکلیف مهم در همه برهه‌های زمان است و مردم باید ایده و خواستشان را از مسیر صندوق رای بیان کنند.
حجت الاسلام هاشمی اظهار داشت: مشارکت در انتخابات منجر به وحدت و نشاط اجتماعی و شکوفایی بستری برای توسعه و پیشرفت است و جلوه سیاسی و اجتماعی یک ملت از مسیر صندق‌های رای متجلی می‌شود.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی شعور و بلوغ سیاسی خود را در انتخابات مختلف به ویژه ریاست جمهوری به منصه ظهور می‌گذارند و انتظار می رود اقشار مختلف مردم در این امر خطیر و سرنوشت ساز، مشارکت حداکثری داشته باشند.
رئیس حزب اعتماد ملی در استان مرکزی تصریح کرد: در فضای حساس کنونی کشور شماری از افراد با نامزد شدن مشارکت خود را در گردونه انتخابات رقم زده‌اند و اکنون نوبت مردم است که با مطالعه عمیق برنامه‌های داوطلبان و انتخاب آگاهانه گزینه اصلح را برگزینند تا کشور در راستای اهداف و برنامه‌ها با اقتدار حرکت کند.
حجت الاسلام هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش احزاب در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت: احزاب شناسنامه‌دار از ارکان مهم نظام اسلامی هستند که بر اساس اهداف سیاسی و بر مبنا و چارچوب قانون اساسی در کشور شکل گرفته‌اند و  باید نه تنها در عرصه گزینش اصلح و ایجاد شور انتخابات تلاش کنند بلکه پس از این آزمون سیاسی نیز نقد و نظر و رصد منتخبان یکی از تکالیف جدی آن‌ها است.
وی،  ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات را از جمله کارکردهای ارزشمند  احزاب سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: شکل گیری احزاب و تشکل ها برای انجام فعالیت‌های سیاسی است که مهمترین رویکرد آن در فصل انتخابات است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در استان مرکزی تاکید کرد: احزاب در ایجاد نشاط اجتماعی مردم، تمرین دموکراسی،  آزادی سیاسی و همچنین امید آفرینی برای آینده روشن نقش‌آفرینی می‌کنند.
حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: احزاب باید خود را به مردم و جامعه معرفی کنند و اهداف طیف همشویشان را پیگیری کنند و در فصل انتخابات نیز بهترین گزینه برای ارتباط بین اقشار مختلف مردم هستند.
وی افزود: فعالیت احزاب نباید تحت عنوان «قهر سیاسی» مورد بی‌میلی و بی‌رغبتی قرار گیرد چرا که احزاب در انتخابات تاثیرگذار هستند.
رئیس حزب اعتماد ملی در استان مرکزی تاکید کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ نیز احزاب اصلاح طلب باید این فرصت را مغتنم بشمارند و رقابت کنند تا  حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای رقم بخورد.
حجت الاسلام هاشمی در خصوص اقدامات و برنامه‌های ستاد دکتر مهرعلیزاده در استان مرکزی گفت: ستاد و احکام اعضای آن در استان مرکزی نهایی شده و تمام توان به کار گرفته می‌شود تا مشی و راهبرد فکری و هملیاتی این نامزد برای مردم از طریق ستادهای فعال تشریح شود.
وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا در کشور نیز گفت: شرایط انتخابات ۱۴۰۰ با سال‌های گذشته متفاوت است بنابراین اجتماعات انتخاباتی با شمار محدود در فضاهای سرباز دنبال می‌شود و در هر برنامه اولویت سلامت مردم و  رعایت پروتکل های بهداشتی است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در استان مرکزی یادآور شد: شیوه تبلیغات در شرایط کنونی جامعه، بهره‌گیری از فضای مجازی و  نوآوری در عرصه سیاسی است که باید در این برهه زمانی مردم را قانع و مجاب کرد در انتخابات پیش رو آگاهانه و مسئولانه مشارکت کنند.
حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: امید می‌رود که بتوان از ظرفیت جوانان، دانشگاهیان، بانوان، کارگران و سایر اقشار جامعه در این راستا بهره‌مند شد و با ورود همگان در صحنه انتخابات  در سایه آگاهی گزینش اصلخ را رقم زد و بار دیگر شاهد شور و نشاط سیاسی در جامعه بود.          
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در ۲۸خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات اراک انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور حجت الاسلام هاشمی استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه

احمد رضا حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیرازطی پیامی روز کارگر را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

با سلام و احترام و تبریک روز کارگر به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "کارگر مظهر تلاش و استقامت و قوام و اساس هر جامعه‌ای است. " ما در پتروشیمی شیراز مفتخریم که در کنار چنین انسان‌های شریف و فداکاری کار می‌کنیم که در تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت هم" نقش‌آفرینی بی‌بدیلی داشته‌اند.

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران عزیز در تمامی عرصه‌ها، به ویژه در مجموعه پتروشیمی شیراز است.

کارگران پتروشیمی شیراز با تعهد، تخصص و روحیه مشارکت خود، در سال جهش تولید، گام‌های بلندی در راستای افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و رونق اقتصادی کشور برداشتند. صبر، استقامت، ابتکار و خلاقیت این عزیزان در تمامی مراحل تولید، از فرآوری و تبدیل آنها به محصولات نهایی، ستودنی و قابل تحسین است.

ما در پتروشیمی شیراز همواره بر حفظ کرامت انسانی کارگران، ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان و ایجاد محیطی امن و سالم برای کار اهتمام داشته‌ایم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 همچنین با برنامه‌ریزی‌های مدون و حمایت‌های همه‌جانبه، زمینه‌های لازم را برای مشارکت هر چه بیشتر کارگران در فرآیند تولید و تصمیم‌گیری‌ها فراهم خواهیم کرد.
امیدوارم در سایه همدلی، تلاش مضاعف و مشارکت همگانی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت پتروشیمی کشور، تحقق کامل شعار "جهش تولید با مشارکت هم" و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی