Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:38:49 GMT

تلاش زن ۵۰ ساله برای زیبایی به قیمت جانش تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۷۵۶

تلاش زن ۵۰ ساله برای زیبایی به قیمت جانش تمام شد

باشگاه خبرنگاران: خانمی در استرالیا هنگام بازدید از یک سالن زیبایی، جسد زنی را که دو ساعت در دستگاه سولاریوم (برنزه کننده) جا مانده بود را کشف کرد. این زن پس از مراجعه به سالن زیبایی گفت: "این خانم حدود پنجاه سال سن داشت و من هر چه او را صدا کردم جوابی نداد، به همین دلیل به مدیریت سالن اطلاع دادم و آن‌ها پس از مشاهده او متوجه شدند که این خانم زیر دستگاه سولاریوم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" همچنین او ادامه داد: "با آمبولانس تماس گرفتیم اما آن‌ها هم موفق به نجات  بانوی پنجاه ساله نشدند."

پلیس در بیانیه‌ای به صراحت اعلام کرد که هیچ سوظن مجرمانه‌ای در این حادثه وجود ندارد زیرا تمام اشکال به دستگاه این سالن آرایشی برمی‌گردد. چرا که دستگاه سولاریوم در حین انجام کار دچار مشکل فنی شده و منجر به مرگ این زن شده است.

برنامه SunSmart با حمایت مالی شورای سرطان در ویکتوریا، ایالت ویکتوریا، گفت: "در هیچ سولاریوم مصنوعی ایمنی وجود ندارد. " در سال ۲۰۰۸، بیش از ۲۸۱ مورد سرطان پوست و ۴۳ مورد مرگ ناشی از تخت‌های سولاریوم مصنوعی وجود دارد. این نوع برنزه شدن سالانه تقریبا ۳ میلیون دلار برای سیستم بهداشتی کشور هزینه دارد. متخصصان پوست نیز اعلام کردند:"استفاده از سولاریوم خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد و از افرادی که قبلا جلسه‌های برنزه شدن را گذرانده اند باید به پژشک مراجعه کنند."

منبع: فردا

کلیدواژه: زیبایی سولاریوم زن استرالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • زاکانی: ورود اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی دارد | می خواهند قراردادمان با چین را منحل کنند اما نمی توانند
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود