Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله رزمگر گفت: دعا می‌کنیم تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا زیاد باشد تا ۶ تیم بتوانند سهمیه جهانی را بگیرند.

 مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در گفت و گو با ایسنا در خصوص در خصوص رقبای اصلی تیم ملی هندبال زنان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم تا بازیکنان منتخب ما در بهترین سطح برای مسابقات حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره چون سهمیه جهانی افزایش پیدا کرده است تیم‌های شرکت کنندگان خیلی خوب و آماده در مسابقات آسیا حاضر می‌شوند. طبق پیش بینی من کره جنوبی، ژاپن، چین، قزاقستان و ازبکستان ۵ تیم اول آسیا هستند البته اگر کره شمالی هم حاضر شود که ازبکستان یک پله پایین تر از کره شمالی قرار می‌گیرد و کار ما سخت تر می‌شود.

عزت‌الله رزمگر گفت: اگر در این مسابقات ۱۲ تیم شرکت کنند ۶ سهمیه جهانی توزیع می‌شود ولی حتی اگر ۱۱ تیم حضور داشته باشند تعداد سهمیه‌های جهانی ۵ سهمیه خواهد شد. دعا می‌کنیم تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات زیاد باشد. طبق پیش بینی من از ۱۵ کشور حاضر در آسیا کره جنوبی، چین، ژاپن، قزاقستان، کره شمالی، ازبکستان، ایران، هنگ کنگ، هندوستان، قطر، سنگاپور، افغانستان، اندونزی، کویت و مالزی حداقل ۱۲ تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کنند.

وی در خصوص انتخاب نفرات برای تیم ملی هندبال زنان گفت: ما تیم ملی را ترکیبی از نسل بزرگسال، نسل دوم یعنی بازیکنان امید و نسل سوم یعنی جوانان تشکیل خواهیم داد و امیدواریم با کمک و تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم، به خوبی برای شرکت در مسابقات آماده شود. از نظر من سن و سال و جوانی تاثیری روی انتخاب بازیکن ندارد. هر بازیکنی که بتواند فاکتورهای آمادگی جسمانی و سیستم تاکتیکی و تکنیکی را به نمایش بگذارد از نظر بنده آن بازیکن مهره شایسته‌ و خوبی برای کشورم خواهد بود.

رزمگر خاطرنشان کرد: اگر هر ۱۲ تیم پیش‌بینی شده در مسابقات شرکت کنند شرایط اول بستگی به قرعه‌ای دارد که ایران در آن قرار می‌گیرد. در درجه دوم هم به تلاش، زحمت، از خودگذشتگی و همیت بازیکنان بستگی دارد. در نهایت از خانواده‌ها هندبال هم می‌خواهیم که دختران خود را در این مسابقات حمایت کنند تا در مسابقات انتخابی جهانی موفق باشیم.

او در مورد زمان آغاز اردوهای تیم ملی هندبال زنان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: با کمک همکارانم در حال انجام کارها هستیم. قرار است در گام نخست ۵۶ ورزشکار را در دو گروه ۲۸ نفری (هر پست ۸ نفر) به اردو دعوت کنیم تا بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرند. در مرحله دوم اردوها تعداد بازیکنان به ۲۸ نفر یعنی برای هر پست ۴ نفر کاهش می‌یابد. بعد از اینکه تعداد نفرات کم شد هر ماه دو اردو خواهیم داشت.

مدیر فنی تیم‌ملی هندبال زنان در ادامه در خصوص آغاز اردوها گفت: در تلاش هستم که ۲۰ تا ۲۳ خرداد اولین گروه و ۲۳ تا ۲۶ خرداد گروه دوم را به اردو دعوت کنیم. با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهم احتمالا باشگاه اشتاد سازه مشهد میزبانی این دوره از مسابقات را بپذیرد و اولین مرحله از اردوهای تیم ملی در مشهد با نام امام رضا استارت بخورد. دوره های بعدی اردوها در تیر و مرداد خواهد بود که این ۴ مرحله اردوی تدارکاتی مهم و پرفشار هستند و افراد منتخب برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند. 

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان مسابقات قهرمانی زنان آسیا مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا تیم ملی هندبال زنان شرکت کنند ۱۲ تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد