Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  مجتبی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی سرقت تجهیزات آبیاری بارانی در سطح اراضی کشاورزی شهرستان، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس و جستجوی سرنخ‌های موجود ۲ نفر از سارقان تجهیزات مزارع کشاورزی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی درحین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به چند فقره سرقت تجهیزات کشاورزی و قطره بارانی مزارع کشاورزی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، اضافه کرد:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرجع قضایی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو در پوشش مسافر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: این سارقان در پوشش مسافر اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرویش توسط دوتن که به عنوان مسافر، سوار خودرو وی شده بودند و پس از طی مسافتی سارقان با تهدید سلاح سرد راننده را در اتوبان پیاده کرده و با خودرو متواری شدند، که شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۷۴ قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و پایش تصاویر شهری هویت یکی از سارقان که جزو متهمان سابقه‌دار سطح حوزه بود شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی ماموران به مخفیگاه وی اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و آغاز تحقیقات هویت، مخفیگاه دو همدست دیگر وی نیز در محدوده قیامدشت شناسایی شد و آن‌ها طی دو عملیات منسجم و جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

طرهانی عنوان کرد: متهمان در بازجویی به دو فقره سرقت خودرو و پنج فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند و برای بررسی تخصصی متهمان به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: فارس

کد خبر 749662

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان