Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این هفته حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی‌مقدم رییس دیوان عالی کشور، مرتضی ادیب معاون دفتر ساماندهی و صنوف تشکل‌های مردم نهاد سازمان تعاون روستایی کشور، رضا صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی و الهام کیان‌مهر نایب‌رییس فدراسیون سوارکاری به منظور دیدار با مسوولان استانی و حضور در برنامه‌های مختلف به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این هفته به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد ویژه برنامه‌هایی در مناطق مختلف استان برگزار شد و مسوولان استانی نیز در نشست‌های کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان و هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی به بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی استان پرداختند.

برترین‌های جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد معرفی شدند

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در چهارمحال و بختیاری ۱۲ خرداد نفرات برتر این جشنواره را در بخش‌های زیر ۱۸ سال، دانشجویی و بزرگسالان معرفی کرد.

بدین ترتیب در بخش زیر ۱۸ سال، امیرعباس ایزدی دستگردی، زینب احمدیان و فاطمه‌سادات حسینی عناوین نخست تا سوم را کسب کردند و آثار رضا اسدی، مائده شجاعی و کوثر حامدی نیز در این بخش شایسته تقدیر اعلام شدند.

هیات داوران در بخش دانشجویی هیچ اثری را حائز دریافت رتبه نخست تا سوم ندانست و از خاطره شیوندی، سید عماد حسینی سرخی و مهدی طهماسبی دزکی تقدیر کرد.

در بخش بزرگسالان این جشنواره نیز مقام نخست به سمیه تورجی، رتبه دوم به معصومه مهری قهفرخی و عنوان سوم به محسن کاویانی تعلق گرفت و بر اساس نظر هیات داوران این جشنواره دادیار حامدی، فرزانه میرزاخانی هفشجانی و رقیه زمان‌پور شایسته تقدیر در بخش بزرگسالان این جشنواره شدند.

امام جمعه شهرکرد: ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی فرد اصلح در انتخابات است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در ویژه‌برنامه ۱۴ و ۱۵ خردادماه که در مصلای امام خمینی (ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، امام جمعه شهرکرد، انتخاب فرد اصلح در انتخابات را یکی از راه‌های اجرای منویات ولی‌فقیه دانست و گفت: راه و مسیر ولی‌فقیه با انتخاب خدمتگزاران ولایتمدار تداوم می‌یابد.

وی، مهم‌ترین ویژگی فرد اصلح را ولایتمداری دانست و افزود: همه مردم نسبت به انتخابات مسئولیت شرعی دارند و باید در این خصوص نسبت به فضاسازی‌ها و بی‌تفاوتی‌هایی که دشمن ترویج می‌کند هوشیار باشند.

راهکارهای جبران کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری بررسی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تنظیم بازار با انتقاد از نبود برنامه برای عرضه و تولید مرغ در استان، اظهار داشت: نخستین اقدام برای ساماندهی بازار تدوین برنامه عملیاتی است.

اقبال عباسی با بیان اینکه در مدیریت بازار مرغ در استان ضعف‌هایی وجود دارد و مهم‌ترین راهکار برای رفع آن برنامه‌ریزی هدفمند است، افزود: نظارت‌ها از مرغداری تا کشتارگاه و فروشگاه باید تشدید شود و اگر این فرایند به درستی کنترل شود با مشکلی مواجه نمی‌شویم.

تشدید نظارت بر توزیع و عرضه مرغ در بازار، ورود مرغ سبز به فروشگاه‌ها، فعال شدن سامانه رهیاب و جلوگیری از خروج این ماده غذایی از استان از مهم‌ترین راهکارهای ارائه شده در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری برای جبران کمبود مرغ در استان بود.

۳۰۰ واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد در چهارمحال و بختیاری در حال احداث است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از این تعداد واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۸۰ واحد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سجاد رستمی با اشاره به اینکه یک هزار و ۷۵۵ واحد صنعتی در استان با دریافت جواز تاسیس در حال احداث است، افزود: این تعداد طرح ۲.۳۲ درصد طرح‌های در حال اجرای کشور را شامل می‌شود و سرمایه‌گذاری انجام شده در بخش صنعت استان ۱.۲ درصد کل سرمایه‌گذاری صنعتی کشور است.

مشارکت حداکثری در انتخابات مصونیت‌بخش کشور در برابر هجمه‌ها است

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که با رای مستقیم مردم مقدرات و سرنوشت کشور مشخص و تعیین می‌شود.

حسین بامیری رفع مشکلات داخلی و تقویت اقتدار و اعتبار کشور در عرصه بین‌المللی را از مهمترین دستاوردهای حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: این موضوع در کوتاه‌، میان و بلندمدت خود را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن و تقویت روابط دوستانه با دیگر کشورها با پشتوانه حمایت مردمی از جمله دستاوردهای بین‌المللی مشارکت بالا در انتخابات است.

یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عضو نظام صنفی کشاورزی ایران هستند

معاون دفتر ساماندهی و صنوف تشکل‌های مردم نهاد سازمان تعاون روستایی کشور با بیان اینکه این افراد در ۴۵۳ شهرستان و استان که دارای نظام صنفی کشاورزی هستند، عضویت دارند، گفت: از این تعداد بیش از یک میلیون نفر فعالیت منطبق هستند.

مرتضی ادیب با اشاره به آغاز به کار نظام صنفی با ساختار جدید در کشور از سال جاری افزود: با تشکیل جلسات کمیسیون نظارت بر اصناف در استان‌ها، ساختار نظام صنفی جدید استقرار خواهد یافت تا بر اساس آن، اساسنامه جدید نظام صنفی، اتحادیه صنفی کشاورزی، اتاق اصناف کشاورزی شهرستان، اتاق اصناف کشاورزی ایران، کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان و هیات عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران تشکیل شود.

دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی احداث طرح دهکده اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بسیج در شهرستان کوهرنگ سال گذشته در زمینی به وسعت ۶ هزار و ۶۰۰ مترمربع آغاز شد و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، تحقق اهداف مورد نظر در اقتصاد مقاومتی با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در زمینه علمی، گیاهان دارویی، زعفران و صنایع‌دستی در شهرستان کوهرنگ و تلاش برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از طریق احداث ۶ کارگاه تولیدی در زمینه‌های قالی‌بافی، گلیم‌بافی، خیاطی، بسته‌بندی گیاهان دارویی و چوغابافی در فضایی به وسعت ۴۲۰ مترمربع را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بیان کرد.

ارتقای رویکرد مردم در قبال انتخابات از رسالت‌های رسانه‌ها است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری در نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی گفت: سه نوع رویکرد در انتخابات وجود که شامل شخص‌محوری، برنامه‌محوری و سیستم‌محوری است که رویکرد سوم رویکرد توسعه‌محور و مطلوب است و می‌طلبد تا رسانه‌ها و فعالان این عرصه کمک کنند تا مردم با نگاه سیستمی فارغ از هرگونه شخص‌محوری و یا حتی برنامه‌محوری در انتخابات حاضر شوند.

سید محمد موسوی نقد منصفانه را عامل رشد و پیشرفت دانست و افزود: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید دقت داشته باشند که در رسانه‌های خود می‌توانند به شیوه‌های مختلف مطالبه‌گری و روشنگری کنند اما تنها رویکردی که هم به کاستی‌ها و هم به اقدامات مثبت بپردازد و هر ۲ را در کنار هم ببیند رویکرد سازنده‌ای است.

البرز و شهرکرد قهرمان مسابقات قایقرانی رفتینگ شدند

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رفتینگ که روزهای دهم و یازدهم خرداد با حضور ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور در سامان برگزار شد با قهرمانی تیم البرز در بخش بانوان و تیم شهرکرد الف در بخش آقایان به پایان رسید.

همچنین در بخش آقایان این مسابقات تیم‌های اصفهان و گیلان دوم و سوم شدند و تیم‌های اصفهان و شهرکرد نیز در بخش بانوان مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

برترین‌های این دوره از مسابقات قهرمانی کشور به رقابت‌های رفتینگ قهرمانی جهان که ۷ تا ۱۳ تیرماه در کشور فرانسه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

نماینده مجلس: حضور حداکثری مردم در انتخابات خلق حماسه‎‌ای دیگر است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید با حضور گسترده، پرشور و حداکثری در انتخابات، نسبت به انتخاب فردی اصلح اقدام کنند، گفت: مشارکت بالا و حداکثری مردم به افزایش اقتدار، قدرت و توان ایران اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی منجر خواهد شد.

احمد راستینه هفشجانی افزود: حضور حداکثری جامعه دانشگاهی در انتخابات ۱۴۰۰ باعث تقویت جایگاه ایران در دنیا می‌شود و امید است دانشگاهیان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، ضمن خلق حماسه‌ای بزرگ، برگ زرینی دیگر بر مجموع افتخارات جمهوری اسلامی بیفزایند.

برچسب‌ها نظام صنفی قایقرانی توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ شعر ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی قایقرانی توسعه اقتصادی نظام صنفی قایقرانی توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ شعر ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری نظارت بر اصناف اصناف کشاورزی نظام صنفی رسانه ها مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شهرام ایزدی داور استان در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
سمینار دانش افزایی داوران فوتبال ساحلی در هتل آکادمی ملی فوتبال به صورت تئوری و عملی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور