Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:20:13 GMT

واژگونی پراید سه کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۲۱۴۴

واژگونی پراید سه کشته برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: واژگونی خودروی پراید در یک کیلومتری میدان مینودر قزوین، سه کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

شهاب سلطانی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: ساعت ۲۱ و سی دقیقه بامداد امروز بر اثر واژگونی خودروی پراید در یک کیلومتری میدان مینودر قزوین، کارشناسان پایگاه‌های کوثر و مولوی به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه ، مصدومان حادثه که چهار نفر بودند به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی یادآورشد : سه نفر از براثر واژگونی پراید جان خود را از دست دادند که توسط کارشناسان اورژانس در صحنهٔ حادثه تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شدند.

وی افزود: علت حادثه توسط عوامل انتظامی در دست بررسی می باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مزدا در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه یک مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی به وسیله ابزار نجات فرد فوت شده که مردی حدود ۷۵ ساله بود تحویل مقامات ذی صلاح شد.

وی گفت: مصدوم این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید