Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@22:48:07 GMT

شهادت 2 عضو سپاه در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۲۲۵۹

شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند. ناطقان: روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی روز جمعه در اطلاعیه‌ای از شهادت شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی در سوریه خبرداد.


در این اطلاعیه آمده‌است: در ایام سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی سعید مجیدی و حسن عبدالله زاده از از مدافعان حرم و سربازان حضرت روح‌الله در سوریه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.
 
در متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی آمده است: ضمن تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران و مردم شهید پرور استان مرکزی می‌رساند: پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.
 
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با تسلیت شهادت آن سردار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ملت ایران، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولان و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و نیز رزمندگان جبهه مقاومت؛ به آگاهی مردم شهید پرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند؛ آئین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد پذیرفت و متعاقباً از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
 
استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
منبع: عصر ایران برچسب ها: شهادت ، دو عضو سپاه ، سوریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهادت دو عضو سپاه سوریه حسن عبدالله زاده استان مرکزی سعید مجیدی روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!

آنچه امروز در قالب معضل بدحجابی و رواج سبک زندگی غربی در جامعه مشاهده می‌کنیم محصول ضعف در عملکرد دستگاه‌های فرهنگی - تربیتی است که سهم مهمی را هم باید برای مجموعه آموزش و پرورش کنار گذاشت. بدون شک ما در مرحله تربیت با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم که آفتی اینچنینی گریبانگیر دختران و پسران این سرزمین شده است.

روزنامه جوان نوشت: در نظام تربیتی شایسته تراز انقلاب اسلامی، فرزندان این سرزمین باید به گونه‌ای تربیت شوند که وقتی نوجوانان ما به سن انتخاب می‌رسند، بین سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی غیراسلامی، سبک زندگی اسلامی را با اختیار و انتخاب خود برگزینند. اگر چنین نشد، فرزند ما یا به اجبار و از ترس خانواده مجبور به انتخاب پوشش اسلامی خواهد شد یا به اجبار قانون و پلیس و دستگاه قهریه مجبور به رعایت خواهد گردید که این دو اعتبار چندانی ندارد، چراکه در اولین فرصت که از جبر خانوادگی رهایی یابد، از حجاب اسلامی فاصله خواهد گرفت یا آنجا که پلیس و اجبار نباشد، قانون را زیرپا خواهد گذاشت و کشف حجاب خواهدکرد.

روزنامه جوان در ادامه نوشت:طبیعی است وقتی آموزش و پرورش و دیگر نهادها و مراجع فرهنگی از انجام وظیفه تربیتی خود آن گونه که باید سربلند بیرون نیایند، به اجبار این دستگاه انتظامی و طرح نور است که برای ایجاد نظم اجتماعی باید در جامعه محوریت یابند.

در پایان باید یادآوری کرد در حالی که دهه پنجم انقلاب اسلامی به نیمه رسیده است، همچنان مسئله تربیت فرزندانمان مبتنی بر سبک زندگی زندگی اسلامی - ایرانی اولویت اول کشور است و انتظار آن است پس از حوادث تلخ پیش آمده در سال‌های اخیر و تهاجم همه‌جانبه دشمنان انقلاب اسلامی برای تغییر ذائقه جوانان این سرزمین، نهادها و دستگاه‌های تربیتی و فرهنگ‌ساز با همه توان برای تربیت آینده‌سازان این کشور به پا خیزند و با جبران غفلت‌ها و کنار گذاشتن تغافل‌ها، جوانانی از نسل دهه نودی‌های این سرزمین تربیت کنند که فرزندان ظهور گردند.

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!