Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام آمریکایی در کنفرانس خبری خود از اظهارنظر درخصوص عدم صدور قطعنامه علیه ایران در جلسه آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خودداری کرد.

جالینا پورتر، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به خبرنگاری که می‌پرسید "آیا می‌توانید تایید کنید که در جلسه شورای حکام علیه ایران قطعنامه صادر نخواهد شد؟" گفت: من نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ دیگری در رابطه با مذاکرات وین گفت: مذاکرات همچنان ادامه دارند و بار دیگر خاطرنشان می‌کنیم برای آنکه بازگشت دوجانبه به پایبندی به تعهدات برجامی را ممکن سازیم، می‌خواهیم روند هدفمندی که به آن دست یافتیم را مبنای پیشرفت خود قرار دهیم و  با انجام این کار به جلو حرکت کنیم.
به گزارش ایسنا، یک دیپلمات ساعاتی پیش درخصوص عدم صدور قطعنامه علیه ایران در جلسه آتی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خبرگزاری رویترز گفت: گزارش ۳۱ مه را نمی‌توان نادیده گرفت اما گفت‌وگوهای برجامی همچنان ادامه دارند و ارائه قطعنامه محتمل نیست.
پنج دیپلمات دیگر نیز به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که در جلسه شورای حکام قطعنامه‌ای در کار نخواهد بود و کشورها تنها بیانیه‌ خود را در این جلسه قرائت خواهند کرد.
یک دیپلمات از کشوری که حامی قطعنامه در جلسه قبلی شورای حکام بوده است، در این زمینه گفت: بیانیه‌ها باید قوی باشند. آن‌ها (ایران) وظایفی دارند و باید آن‌ها را تکمیل کنند.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای حکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم از سوی دیوان بین المللی دادگستری مخفیانه صادر شود.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان واللا نیز از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دادگاه لاهه و پیامدهای جهانی
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت