Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@13:58:36 GMT

اللهیار صیادمنش در تیم منتخب فصل لیگ اوکراین

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۲۴۵۱

اللهیار صیادمنش در تیم منتخب فصل لیگ اوکراین

مهاجم ایرانی زوریا در تیم منتخب فصل لیگ اوکراین قرار گرفته است

در نظرسنجی تیم منتخب فصل لیگ اوکراین، نام اللهیار صیادمنش در پست مهاجم این تیم دیده می شود.

به گزارش طرفداری، اللهیار صیادمنش در نظرسنجی فصل پست مهاجم فصل 2020/21 را از آن خود کرده است. اللهیار صیادمنش در 19 بازی برای زوریا پنج گل به ثمر رسانده و سه بار نیز پاس گل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قرضی این بازیکن با زوریا قرضی است و تا ژانویه سال آینده اعتبار دارد. ادامه حضور او در زوریا یا بازگشتش به فنرباحچه هنوز مشخص نیست.

اخبار داغ 

پرونده مرگ "علی انصاریان" تازه باز شد! / علت دقیق مرگ چه بود؟! + ناگفته ها خاطره بازی با سه پرسپولیسی در طرفداری؛ رختکن شیک بود، علی آقا پرسپولیس را 12 نفره ارنج کرد! ملاقات غیر منتظره اسکوچیچ و کاتانچ در لابی هتل کنفدراسیون فوتبال آسیا به مهدی طارمی تبریک گفت / عکس آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام نخواهد شد گرت بیل پس از یورو 2020 از فوتبال خداحافظی می کند / مارکا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان به جام حذفی رفت

ایسنا/گیلان بُرد ملوان در برابر سایپا با نتیجه ۲ بر یک به ثبت رسید و با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

در بازی عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بازی ملوان با سایپا به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، نتیجه بازی ۲ بر یک به نفع ملوان به پایان رسید.

این بازی در چارچوب دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رود که با این بُرد ملوان به عنوان یکی از هشت تیم منتخب به جام حذفی راه یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه صفر برای هر دو تیم به پایان رسید و گلهای ملوان توسط عمری و صادقی همچنین گل سایپا توسط توسط خسروی وارد دروازه‌های تیم حریف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • ملوان به جام حذفی رفت