Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: بخش نخست پروژه چهار خطه محور سه راه بابازید- پل سیمره به طول ۱۸ کیلومتر کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با بیان اینکه جاده و راه دسترسی یکی از عناصر توسعه در هر منطقه است اظهار داشت: وقتی منطقه‌ای راه دسترسی و جاده در اختیار نداشته باشد به طور یقین  توسعه  پیدا نمی‌کند چرا که تمام عواملی که سبب تاثیرگذاری و پیشرفت منطقه می‌شود در نبود راه دسترسی به منطقه ورود نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات استان لرستان و به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان مشکل راه‌های اصلی و فرعی است که در همین  راستا در یک سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده اقدامات مناسبی در ارتباط با راه‌های استان انجام شده است. 

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آغاز جاده اصلی سه راه بابازید به پل سیمره که یک جاده نه صرفا برای شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان بلکه چهار خطه کردن  این جاده به دلیل اینکه جنوب کشور را  به شمال غربی متصل می‌کند برای تمام مردم کشور دارای اهمیت فراوانی است. 

روستاهای الیگودرز محروم از «راه دسترسی»/ 700 کیلومتر جاده خاکی وجود داردجاده هشتگرد- طالقان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد/ آغاز عملیات اجرایی 1448 واحد طرح ملی مسکنسالانه 250 هزار نفر دچار آسیب و حادثه می‌شوند/ 17 تا 18 هزار نفر هرسال در تصادفات جاده‌ای کشته می‌شوند

وی بیان کرد:  با توجه به اهمیت جاده اصلی سه راه بابازید به پل سیمره در طول 8 سال دفاع مقدس به عنوان جاده اصلی انتقال تجهیرات به جبهه بود و هم اکنون نیز روزانه با  بیش از 7 هزار تردد وسیله نقلیه سبک و سنگین  در این جاده شاهد حوادث ناگواری هستیم. 

مبلغی گفت: با رایزنی‌های انجام شده با وزیر راه و شهرسازی دستور چهار خطه شدن جاده اصلی سه راه  بابازید به پل سیمره صادر و کلنگ نخستین قسمت چهار خطه شدن این جاده به طول 18 کیلومتر در محدوده شهرستان رومشکان به زمین زده و مقرر شد در مدت زمانی 24 ماهه با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوهدشت و رومشکان راه دسترسی جاده اصلی پل سیمره چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی