Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@16:11:23 GMT

اکتشاف میدان گازی بزرگ در نزدیکی سواحل دریای سیاه

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۲۵۷۷

اکتشاف میدان گازی بزرگ در نزدیکی سواحل دریای سیاه

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه از کشف یک میدان گازی بزرگ در نزدیکی سواحل دریای سیاه خبر داد.

اردوغان در جمع خبرنگاران در شهری واقع در شمال ترکیه گفت که آنکارا یک میدان گازی با حجم ۱۳۵ میلیارد متر مکعب در نزدیکی سواحل دریای سیاه کشف کرده است.

وی در این باره افزود: «اکنون با کشف جدیدی که صورت گرفته، حجم کلی میادین گازی کشف شده به ۵۴۰ میلیارد متر مکعب افزایش پیدا کرده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، رئیس جمهور ترکیه سال گذشته هم از کشف یک میدان گازی به حجم ۴۰۵ میلیارد متر مکعب که بزرگترین میدان گازی در دریای سیاه به شمار می‌رود، خبر داده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی قیام 15 خرداد ترکیه اکتشاف میدان گازی دریای سیاه انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی قیام 15 خرداد میدان گازی دریای سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آب‌های بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن‌ها را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • ایراد بزرگ سرمربی بزریلی پرسپولیس | اوسمار تعویض کردن بلد نیست!
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست