Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی، با بیان این خبر گفت: سال گذشته فدراسیون کشتی در نامه ای به اتحادیه جهانی کشتی، عزم جدی خود برای مبارزه با معضل دوپینگ را اعلام و از اقدامات خود نسبت به تشکیل کمیته مبارزه با دوپینگ، استفاده از متخصصان این حوزه، افزایش دوبرابری آزمایشات انجام شده در رویدادهای داخلی، برگزاری جلسات با ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) و برنامه ریزی برای انجام آزمایشات بیشتر ، تا ۶ برابر در تمام رویدادهای داخلی از جمله مسابقات قهرمانی کشور، رقابت های لیگ، اردوها و … خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این نامه فدراسیون کشتی ایران از عزم جدی خود برای مبارزه با دوپینگ و در اختیار قرار دادن آدرس منزل و شماره تلفن بیش از ۱۵۰ کشتی گیر آزاد و فرنگی به مسئولین نادو برای انجام تست های سرزده خبر داده است.

امامی بدون اشاره به اسامی کشتی گیران و نفراتی که از آنه تست گرفته شده ، تصریح کرد: در چند روز گذشته نیز مأموران سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی از چند کشتی گیر آزمایش دوپینگ گرفتند که این اقدام همسو با سیاست های فدراسیون کشتی در راه مبارزه با دوپینگ است.

سخنگوی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: درج نام افراد متخلف (دوپینگی) بر روی سایت فدراسیون، گرفتن تعهدنامه از کشتی گیران در بدو ورود به اردوهای آماده سازی برای جلوگیری از دوپینگ و ملزم کردن آن ها در برابر پذیرفتن مسئولیت محرومیت ها و جریمه های مربوط به آن و برگزاری کارگاه های آموزشی در مورد مواد نیروزا از دیگر اقدامات فدراسیون در راستای مبارزه با دوپینگ بوده است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی تست دوپینگ فدراسیون کشتی مبارزه با دوپینگ فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • حسن یزدانی کجاست؟