Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای ائتلاف تهران با تاکید بر اینکه لیست های منتسب به شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران در فضای مجازی صحیح نیست، گفت: بزودی لیست نهایی اعلام می شود.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در جمع خبرنگاران درخصوص اعلام لیست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران گفت: از روزهای گذشته مصاحبه ها با ٨٤ نفر انتخاب شده، انجام شده است؛ اما نتایج مصاحبه ها هنوز به افراد اعلام نشده و بررسی ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعطیلی های اخیر و برخی مشکلات سبب شد اعلام لیست نهایی با تاخیر اعلام شود اما تلاش میکنیم هرچه زودتر این لیست در روزهای اینده اعلام شود
چمران ادامه داد: البته ظرف دو روز آینده ممکن است مصاحبه های حضوری با برخی افراد دیگر انجام شود و قطعا پس از اعلام لیست نهایی، ائتلاف دیگری با گروه های دیگر انجام نمی شود.
به گفته وی، هیچ یک از لیست های اعلام شده منتسب به شورای ائتلاف در فضای مجازی صحیح نیست؛ چرا که هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات شورای ششم شورای ائتلاف لیست نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اطلاعیه، مصاحبه پذیرفته شدگان در بهزیستی، روزهای ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

با توجه به اعلام نتایج مرحله دوم معرفی‌شدگان آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، از طریق تماس تلفنی انجام می شود و مصاحبه‌ها در شیفت های صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و شیفت عصر نیز ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ انجام می شود و مدت زمان تقریبی برای مصاحبه هر فرد بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در نظر گرفته شده است.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر اعلام شده طی تماس تلفنی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود

کد خبر 6093070

دیگر خبرها

  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران