Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل ESPN، تیم فوتبال پاری سن‌ ژرمن با ارائه قراردادی ۳ ساله و دستمزدی نجومی سعی در جذب هافبک هلندی تیم فوتبال لیورپول دارد و امیدوار است که این بازیکن ۳۰ ساله را زود‌تر از کاتالان‌ها که علاقه شدیدی به این بازیکن داشتند، جذب کند.
پیش از این اکثر خبرگزاری‌ها از توافق کاتالان‌ها با جورجینیو واینالدوم خبر داده بودند و در روز‌های گذشته وکلا و مدیر برنامه‌های او بار‌ها در دفاتر مدیران بارسلونا در نیوکمپ دیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با ابقای کومان و اصرار او برای به خدمت گرفتن واینالدوم، این انتقال را تمام شده نشان می‌داد، اما پیشنهاد مالی خوب  پاریسی‌ها می‌تواند مقصد هافبک هلندی لیورپول را تغییر دهد.

بر اساس ادعای این رسانه اکنون همه چیز تنها به نظر شخصی واینالدوم بستگی دارد. جورجینیو واینالدوم اکنون در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد و خود را برای مسابقات قهرمانی یورو ۲۰۲۰ آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید

بازیکن پاری سن ژرمن فرانسه درگذشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارسلونا اسپانیا نقل و انتقالات پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خورد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

دیگر خبرها

  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • واکنش کیومرث هاشمی به تغییر نام استقلال
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)