Web Analytics Made Easy - Statcounter

صد‌ها منزل مسکونی در شمال غرب نروژ در پی وقوع آتش سوزی در جنگل‌های این منطقه تخلیه شدند.

به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی،  صد‌ها منزل مسکونی در شمال غرب نروژ در پی وقوع آتش سوزی در جنگل‌های این منطقه تخلیه شدند.

­در پی وقوع آتش سوزی در جنگل‌های سواحل شمال غرب نروژ، صد‌ها منزل مسکونی تخلیه شدند. این آتش سوزی همچنان در حال گسترش است و هنوز علت آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان محلی اعلام کردند ممکن است این آتش سوزی تا چند روز ادامه داشته باشد.
تانیا دندریناس خبرنگار این شبکه بی بی سی در گزارشی در این خصوص گفت: بالگرد‌های آتشنشانی تلاش می‌کنند همزمان با وزش باد شدید، این آتش سوزی‌ها را مهار کنند.

جارل هیستاد رئیس واحد آتشنشانی در شمال غرب نروژ در کنفرانسی خبری گفت: مناطق وسیعی دچار آتش سوزی شده اند، اما وسعت آن هنوز دقیقاً مشخص نشده است. در برخی مناطق، چندین کیلومتر از جنگل‌ها در شعله‌های آتش می‌سوزد.

خبرنگار: بیش از ۵۰۰ تن از ساکنان منطقه ساحلی "بِرگِن" در شمال غرب نروژ به علت گسترش آتش سوزی، از خانه‌های شان تخلیه شده اند. بعضی از خانه‌های این منطقه در آتش سوخته اند. چند تن از مأموران آتشنشانی در تلاش برای اطفاء حریق، مصدوم شده اند. هنوز علت این آتش سوزی که روز سه شنبه آغاز شد، مشخص نیست.

ایوار کاوانت رئیس پلیس منطقه برگِن نروژ در کنفرانسی خبری گفت: ما در این منطقه خدمات نیرو‌های انتظامی را افزایش داده ایم تا تضمین کنیم که خانه‌های مسکونی بعد از تخلیه هدف سرقت و دستبرد قرار نگیرند. ما قویاً روی این مسئله تمرکز کرده ایم.

خبرنگار: نیرو‌های آتشنشانی معتقدند چند روز طول خواهد کشید تا بتوانند شعله‌های آتش را کنترل کنند و تهدید آتش سوزی در این منطقه هنوز به پایان نرسیده است./صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صد ها منزل مسکونی آتش سوزی آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی