Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نامزد‌های انتخابات به مردم وعده‌های بدون پشتوانه ندهند، گفت: رهبر معظم انقلاب به طور دقیق توصیه‌هایی را درباره وعده‌های نامزد‌های انتخابات مطرح فرمودند و آنان حتماً باید در تبلیغات انتخاباتی خود به این مسائل توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید بدانند که صرفاً وعده دادن دردی را دوا نمی‌کند و آنان باید برنامه عملی برای حل مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی داشته باشند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید به این مسئله واقف باشند که مردم ما از آگاهی بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر نامزد‌ها کلی‌گویی کنند و بگویند که مشکل مسکن، بیکاری و تورم را سریعا از بین می‌برند، مردم به این وعده‌ها توجه نمی‌کنند و بنابراین، آنان باید برنامه‌های دقیق خود را در این راستا به مردم ارائه دهند.

جوکار در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه اگر این وعده‌ها تحقق پیدا نکند، در آینده اداره کشور چه تاثیری دارد، اظهار داشت: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید در کنار وعده دادن، برنامه‌های عملی خود را هم جهت رفع مشکلات مردم ارائه کنند و اگر نامزد‌های انتخابات وعده‌ای به مردم دهند که قابلیت اجرا نداشته باشد، قاعدتا می‌تواند در آینده تاثیرات منفی زیادی بر جامعه بر جا بگذارد و اعتماد مردم به وعده‌های مسئولان برای رفع مشکلات کشور از بین می‌رود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ابزار‌های خود از جمله ابزار‌های رسانه‌ای استفاده می‌کنند تا اعتماد مردم به مسئولان از بین برود و زمانی که مردم متوجه شوند وعده‌های نامزد‌های انتخابات قابل تحقق نیست و آنان کلی گویی می‌کنند، قطعاً به مسئولان اعتماد نمی‌کنند.

او تاکید کرد: بر این اساس، نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید در ارائه وعده‌های خود دقت لازم را داشته باشند و بدانند که اگر وعده‌های غیرقابل تحقق به مردم دهند، با این کار خود باعث می‌شوند که دشمنان به هدف خود یعنی از بین رفتن اعتماد مردم به مسئولان نظام برسند؛ بنابراین نباید آنان این گونه باشند و با وعده‌های غیرقابل تحقق خود در زمین دشمنان بازی کنند و آنان را به اهداف شوم شان برسانند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری این است که در هر موضوعی، برنامه‌های خودشان را به صورت جامع و کامل ارائه دهند و بدانند که مردم از طریق راهکار‌هایی که نامزد‌ها برای رفع مشکلات ارائه می‌دهند، به آنان اعتماد می‌کنند و این اعتمادسازی میزان مشارکت مردم در انتخابات را هم افزایش خواهد داد.

جوکار اظهار داشت: در مقابل، اگر نامزد‌های انتخابات صرفاً با وعده‌های بدون پشتوانه به دنبال پیروزی در انتخابات باشند، باید بدانند که مردم به آنان اقبالی نشان نخواهند داد. مردم در وهله اول برنامه‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری را مورد ارزیابی دقیق قرار می‌دهند و در صورتی که نسبت به برنامه‌های آنان برای رفع مشکلات قانع شوند به آنان رأی می‌دهند و نامزد‌ها باید به همین منظور قدم بردارند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نامزدهای انتخاباتی وعده های انتخاباتی نماینده مجلس انتخابات ریاست جمهوری نامزد های انتخابات ریاست جمهوری رفع مشکلات نامزد ها وعده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: مولفه‌های سیاسی، حوزه‌های امنیتی و موضوعات پیرامون آن در مباحث اقتصادی کشور تاثیر دارد، اما مولفه اصلی نیست.

وی توضیح داد: دشمنان ما در پی سال‌ها علاقه‌مند بودند که بگویند که در موقع وقوع جنگ اقتصاد ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و می‌خواستند این موضوع را به شکل اغراق آمیزی بزرگنمایی کنند تا جایی که می‌گفتند حتی نان گیر مردم هم نمی‌آید و مردم باید در صف‌های طولانی نان بایستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این موضوع را بار‌ها اعلام می‌کردند که آمریکا آماده حمله است و اگر ایران حتی یک فشنگ به اسرائیل شلیک کند آنها تمام مواضع ایران را می‌زنند؛ این موارد رعب و ترس در مردم ایران ایجاد کرد که بخشی از آن به اقتصاد کشور هم وارد شد به طوری که طبق نظرسنجی‌ها خیلی‌ها نگران مباحث اقتصادی تا امنیتی بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد که هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم بر موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست، پس باید راهکار رفع مشکلات در حوزه اقتصادی را در داخل کشور پیدا کنیم به عبارت دقیق‌تر کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین دیگران نیست و در زمین خودمان است.

پورابراهیمی در عین حال تصریح کرد: البته تحریم‌ها و تهدید‌ها به اندازه خودش اثرگذار است، اما بخش اصلی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تهدید‌ها نیست. این چیزی است که عملیات «وعده صادق» نشان داد.

وی اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را ثابت کرد که جنگ هراسی در اقتصاد کشور تاثیر زیادی ندارد و عملا تمامی نقشه‌های قبلی در ایجاد رعب بر بخش اقتصادی کشور را فرو ریخت البته که نمی‌توان تاثیر تحریم و تهدید بر اقتصاد را نفی کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست