Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:32:44 GMT

تعلیق حساب ترامپ در فیس بوک تا سال ۲۰۲۳ تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۱۹۲

تعلیق حساب ترامپ در فیس بوک تا سال ۲۰۲۳ تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، فیس بوک اعلام کرد حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور حداقل تا ژانویه ۲۰۲۳ میلادی در حالت تعلیق باقی می‌ماند.

پس از حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه و تأیید نقش او در تهییج خشونت، پلتفرم‌های اجتماعی از جمله فیس بوک و توئیتر حساب کاربری رئیس جمهور سابق را تعلیق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیس بوک نیز تصمیم گیری درباره تعلیق حساب کاربری ترامپ را به هیأت بازبینی خود واگذار کرد.

اکنون مشخص شده تعلیق حساب کاربری وی تا دو سال ادامه می‌یابد و تنها در صورتی لغو می‌شود که خطرات آن برای عموم مردم کاهش یافته باشد.

همچنین این شبکه اجتماعی اعلام کرد برای تصمیم گیری درباره زمان بازگرداندن ترامپ به پلتفرم با کارشناسان مشورت خواهد کرد. برای این منظور عواملی از جمله موارد خشونت و نشانگرهای نا آرامی مدنی بررسی می‌شوند.

ترامپ از این تصمیم انتقاد و آن را نوعی سانسور و اهانت به رأی دهندگانش قلمداد کرد.

با توجه به مدت زمان تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ، وی نمی‌تواند قبل از برگزاری انتخابات کنگره در نوامبر ۲۰۲۲ میلادی از این شبکه اجتماعی به سود خود استفاده کند. با این وجود احتمالاً وی بتواند قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۲۰۲۴ از حساب فیس بوک خود استفاده کند.

این درحالی است که توئیتر رئیس جمهور سابق آمریکا را به طور دائم تعلیق کرده و حساب کاربری ترامپ در پلتفرم یوتیوب (متعلق به گوگل) نیز همچنان در حال تعلیق است.

کد خبر 5227917

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری فیس بوک دونالد ترامپ حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت سایبری شرکت دانش بنیان ایرانسل زیست فناوری واکسن کرونا توییتر فیس بوک همراه اول نمایشگاه الکامپ آزمایشگاه تحقیقات علمی سازمان نظام صنفی رایانه ای حساب کاربری تعلیق حساب فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ