Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر کمیته اقدام ارزی گفت: صادرکنندگان 15 استان کشور تا پایان فروردین‌ امسال بیش از 60 درصد تعهدات ارزی خود را ایفا کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، آقای احسان قمری افزود: این امیدواری وجود دارد با تمهید‌های در نظر گرفته شده، تعداد استان‌های واجد بیش از 60 درصد نسبت ایفای تعهدات ارزی، افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات و آمار موجود، استان‌های بوشهر، کرمان و اصفهان، بیشترین نسبت ایفای تعهدات ارزی را نسبت به تعهدات صادراتی داشته‌اند.
دبیر کمیته اقدام ارزی خاطرنشان ساخت: صادرکنندگان استان بوشهر، 96 درصد تعهدات ارزی خود را ایفا کرده و مقام اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده‌اند.
قمری افزود: پس از استان بوشهر استان‌های کرمان با 89 درصد و اصفهان با 88 درصد بیشترین نسبت ایفای تعهدات ارزی را داشته‌اند که بیانگر تلاش و همکاری صادرکنندگان استان‌های فوق‌الذکر در اجرای مصوبات و مقررات مربوط به ایفای تعهدات ارزی است.
قمری افزود: استان‌های قزوین، خراسان شمالی، تهران، مرکزی، یزد، خوزستان و فارس و سمنان نیز در رتبه‌های بعدی از نظر بالا بودن نسبت ایفای تعهدات ارزی قرار دارند.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: میانگین ایفای تعهدات ارزی واحد‌های تولیدی در سراسر کشور 58 درصد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صادرکنندگان نسبت ایفای تعهدات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان