Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت: از دیروز و بعد از سخنان رهبرمعظم انقلاب ، انگیزه مند شدم که بفهمم عامل دروغ پراکنی علیه برخی کاندیداها که رهبری آن را ظلم خواندند چه افراد یا تشکیلاتی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه این مطلب آمده است؛

گشتی زدم در فضای مجازی و به سرنخ هایی هم رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی می کنم نتیجه بررسی هایم را بتدریج منتشر کنم تا در راستای مطالبه رهبری برای جبران ظلم و جفا قدمی بردارم.انشاءالله

یکی از کانالهایی که حتی قبل از کانال تلگرام خبرگزاری فارس و حتی پیش از آغاز ثبت نام نامزدها، اتهاماتی درباره خانواده لاریجانی ها منتشر کرده، کانالی است به نام @saraer12

که در عنوانش "اخبار فوق محرمانه" نوشته شده، و این روزها از رسانه هایی است که به شدت برای حضرت آقای رئیسی فعالیت می کند.

آشنایان فضای مجازی انتساب این کانال را به یک سازمان رسمی رسانه ای تایید می کنند.

برای اینکه اطلاعاتم را تکمیل کنم، از آقایان علی عسگری رئیس صداوسیما و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و آذری جهرمی وزیرارتباطات تقاضا دارم هویت دارندگان این کانال را اعلام فرمایند.

اطلاعاتی که این عزیزان خواهند داد  چون رسمی است بسیاری از مجهولات را پاسخ خواهد گفت.

فعلا منتظرم. البته اگر پاسخ ندهند دستم خالی نیست!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فضای مجازی تخریب کنندگان لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

کد خبر 6089552

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!