Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@13:20:17 GMT

ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۴۱۶

ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: با دو هدف ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و اصل مشارکت و تبیین ویژگی افراد صالح، ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام رمضانی» در ادامه سلسله نشست های کارگروه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی جلسه تشکیل ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی بیان داشت: این جلسه با هدف استفاده از تجارب نهادهای حوزوی در کاهش آسیب ها و ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: با دو هدف ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و اصل مشارکت و تبیین ویژگی افراد صالح،  ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی تشکیل می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در ادامه مباحث خود افزود: بسیاری از این حکومت ها اگر با چنین تحریم هایی مواجه بودند ساقط می شدند اما نظام جمهوری اسلامی به برکت و عنایت خداوند متعال، رهبری امامین انقلاب، خون پاک شهیدان و حضور مردم و از همه مهمتر انفاس قدسی اهل بیت علیهم السلام راه خود را ادامه می دهد.

 

استاد حوزه علمیه تصریح نمود: امروزه دشمنان با توطئه عدم مشارکت سعی در پایین آوردن سطح مشارکت مردمی دارند لذا با اعتمادی که مردم به جامعه روحانیت دارند باید برای مردم برکات نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنیم  و آنها را اغنا نمائیم که در انتخابات شرکت کنند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: امامین انقلاب جامعه روحانیت شرکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس