Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@12:30:51 GMT

مقاوم سازی 30 درصدی مساکن روستایی در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۵۸۰

مقاوم سازی 30 درصدی مساکن روستایی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی، محمود بدلی با بیان اینکه مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی از جمله اقدامات در دست اجرای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است اظهارداشت: مقرر شده سالانه ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان‌غربی با حمایت این نهاد و همکاری مردمی مقاوم‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان هزینه هر واحد مسکن اضافه کرد: برای مقاوم‌سازی هر واحد مسکن روستایی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۴ هزار متقاضی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این استان وجود دارد که بیش از ٩۴ هزار واحد با اتمام عقد قرارداد، عملیات مقاوم‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

محمود بدلی اظهار داشت: از این تعداد حدود ۹۲ درصد عملیات مقاوم سازی را به اتمام رسانده‌اند.

این مقام مسوول بیان کرد: در استان ۲۵۸ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی در ۲ هزار و ۹۰۰ آبادی وجود دارد که ۳۰ درصد آنها مقاوم‌سازی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مسکن مقاوم سازی انقلاب اسلامی خبرگزاری فارس ارومیه آذربایجان غربی مسکن روستایی مقاوم سازی واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با تعامل یک شهروند خبرنگار از چالدران با تحریریه خبر صداوسیمای آذربایجان غربی، پلی جدید بر روی رودخانه قزلار چایی شهرستان چالدران احداث شد تا مشکل اهالی دو روستای ساز آغل و گل سعید برطرف شود.

 سیل باعث تخریب پل قدیمی شده بود.

شما هم می توانید با انعکاس اخبار شهر و محله خود، شهروند خبرنگار ما باشید.

 

 

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی