Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@13:18:05 GMT

خرماپزان بوشهر در آخرین ماه بهار

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۶۳۸

خرماپزان بوشهر در آخرین ماه بهار

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز به سبب وزش باد، تا حدودی دریا متلاطم است و از ظهر فردا تا اواسط هفته با تقویت جریان‌های شمال غربی، ارتفاع موج دریا به ویژه در قسمت شمالی خلیج فارس افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی سالاری افزود: پیش‌بینی می‌شود فردا و پس فردا(یکشنبه و دوشنبه) در برخی نقاط دمای هوا به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس برسد.

او عنوان کرد:در شبانه روز گذشته برازجان با ۴۸ و اهرم، خورموج و عسلویه با ۴۷ درجه سلسیوس بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: آسمان استان تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک، و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

دریا مواج و دما به ۵۰ درجه نزدیک می‌شود دمای هوا در بوشهر اوج می‌گیرد

سالاری گفت: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های شمالی و مرکزی در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: ارتفاع موج نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل شمالی و مرکزی در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر مد اول دریا ساعت ۰۶:۱۱ دقیقه، جزر اول ساعت ۱۳:۰۹، مد دوم ساعت ۱۷:۵۲ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۰ رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی وضع هوا آب و هوا وضع هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • ورود سامانه بارشی به جو استان