Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آرتین زهرابی؛ این روزها که تیم ملی ایران در این حالت ناراحت کننده در منامه حضور دارد و بسیاری از راه ها به روی آن بسته و امیدها کم رنگ تر شده، لحظه هایی را در ذهنمان مجسم می کنیم که تساوی مقابل پرتغال فاجعه ملی تلقی می شد و شکست مقابل اسپانیا نقطه پایان فوتبال ایران بود.

تیم ملی  به قدری غافلگیرکننده بازی می کرد و نتیجه می گرفت که صعود به مرحله حذفی جام جهانی حق مسلم ما قلمداد می شد و باخت به اسپانیا برای خیلی ها مایه اشک و عذاب و درد بود؛ حالا به نقطه ای رسیدیم که برای بازی با بحرین و عراق در عذابیم و از سرنوشت تیم ملی و حتی صعود به جام جهانی با ناامیدی سخن می گوییم!

به وضعیت تیم ملی که نگاه می کنیم اما اوضاع عجیبی حاکم است؛ کار گره و خورده و همه مستاصل شده ایم اما با این تیم و بازیکنانی که داریم حیف است اینقدر حالمان بد شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گل مهدی طارمی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا از لیونل مسی هم جلو زد. یک بازیکن قیچی – برگردان زن دیگر داریم به نام علیرضا جهانبخش؛ آن هم در چه لیگی در کجای دنیا… این همه بازیکن درجه یک داریم که در لیگ های خارجی توپ می زنند؛ سرمربی سرگیجه گرفته که ترکیب تیم ملی را چگونه آرایش کند.

بیشتر بخوانید: ادعای عجیب عزیزی خادم؛ از بحرین که برگشتم به طور مفصل درباره تیم ملی با مردم صحبت می‌کنم!

چنین تیمی در راه صعود به جام جهانی به قدری باید پرانگیزه باشد که بحرین و عراق را اصلا نبیند؛ فراموش نمی کنیم مقابل این تیم ها اگر به نتیجه تساوی قناعت می کردیم چه حمله ها به تیم ملی نمی شد؛ همین تیمی که امروز بردش مقابل بحرین منجر به شادی های خیابانی می شود، تساوی اش مقابل تیم ملی گناه کبیره بود.

نه ما یادمان نمی رود که چه تیمی داریم؛ چه استعدادهایی و چه بازیکنانی که که وقتی وارد تیم ملی می شدند بهترین بازی های خود را به نمایش می گذاشتند. بازی با هنگ کنگ اما نشان داد از شرایط ایده آل فاصله داریم و فقط با یک تساوی، باید قید صعود به جام جهانی را بزنیم.

رئیس فدراسیون سفر کرده به بحرین هم از سختی های این راه سخن گفت و وعده داد پس از بازگشت به ایران با مردم حرف می زند؛ چه حرفی و چه چیزی حالا بماند؛ باید امیدوار باشیم که بازی به بازی پیش برویم و امیدوار هم باشیم.

 یادمان نرود کار در فوتبال ما نشد ندارد. از این دست اندازهای بزرگ زیاد دیده ایم. خیلی وقت ها شده که مثل حماسه ملبورن در تاریخ ماندگار شدیم و البته جام جهانی ۲۰۰۲ را از دست دادیم؛ ماجراهای بازی ایران و ایرلند که جرقه اش در همین منامه رقم خورد و سرانجام به جام جهانی صعود نکردیم… این بار از کجا معلوم سرنوشتی متفاوت در انتظارمان نباشد؛ شاید اتفاقی افتاد، شاید…

بیشتر بخوانید: طارمی باید به ملی‌پوشان شام بدهد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی بحرین بحرین تیم ملی تیم ملی عراق جام جهانی دراگان اسکوچیچ شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در شرایطی به میزبان اردن برگزار شد که طی آن تیم دختران و پسران کشورمان برابر تیم‌های بحرین و کویت به پیروزی رسیدند.

در مسابقات دختران، شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی در دیدارهای انفرادی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند، تیم دو نفره ایران نیز با ترکیب شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی از سد بحرین گذشتند تا این بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام شود.

در بخش پسران، آراد زینلی و امیرکسری رنجبر در دو دیدار انفرادی رقبای کویتی خود را شکست دادند، نمایندگان کشورمان در دیدار دونفره نیز برابر حریف پیروز از زمین بازی خارج شدند تا این بازی نیز با برد ۳ بر صفر ایران همراه باشد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در بخش پسران تیم‌های ایران، کویت، اردن، و عراق در گروه اول و تیم‌های سوریه، عربستان، بحرین و لبنان در گروه دوم قرار دارند. در بخش دختران نیز تیم‌های ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین در یک گروه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6087952

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴