Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از عرب‌نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین گفت که آنها از پذیرش پیشنهاد ایران برای پرداخت ۱۵۰ هزار  دلار به عنوان غرامت برای هر قربانی قربانیان هواپیمای اوکراینی خودداری کردند.

وی  گفت که جبران خسارت به خانواده‌ها گام مهمی برای عدالت است، اما در ابتدا به واقعیت کامل در مورد علت و شرایط سقوط هواپیما نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه اوکراین گفت:"فقط در این صورت است که می‌توانیم در مورد غرامت صحبت کنیم. مبلغ مشخص باید با توافق همه دولت‌هایی که شهروندان آنها در سانحه هوایی جان خود را از دست داده‌اند، تعیین شود و نباید تصمیمی یک‌جانبه باشد . "

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: مسکو آماده است به حمایت از پیشبرد عادی سازی روابط ارمنستان و آذربایجان ادامه دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت که مسکو از نشست وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان که قرار است در 10 می در آلماتی قزاقستان برگزار شود، استقبال می کند.

زاخارووا افزود: مسکو آماده است به حمایت از پیشبرد عادی سازی روابط ارمنستان و آذربایجان ادامه دهد.

پیش از این آیبک اسمادیاروف سخنگوی وزارت خارجه قزاقستان تایید کرد که نشست وزرای امور خارجه ارمنستان و آذربایجان در روز 10 می در آلماتی برگزار می شود.

وی تصریح کرد که مذاکرات محرمانه خواهد بود و مطبوعات برای افتتاحیه دعوت شده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا : حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم
  • مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها