Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:18:33 GMT

توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۳۹۰۳

توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان گفت: به مناسبت شهادت امام صادق(ع) ۱۲۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه‌نشین سنندج توزیع می‌شود.

نورعلی خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت شب شهادت امام صادق(ع) ویژه برنامه‌هایی در ۲۴ هیئت مذهبی استان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها با همکاری هیئات مذهبی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: سخنرانی روحانیون و مدیحه‌سرایی مداحان و قرائت ادعیه در این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه در ۱۴ هیئت مذهبی استان و تهیه و توزیع سه هزار برگ تراکت السلام علیک یا روح‌الله و السلام علیک یا امام صادق(ع) در هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها از جمله دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی کردستان است.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان اعلام کرد: حضور اکیپ‌های پنج نفره گروههای جهادی هیئات مذهبی برای همکاری با مدافعان سلامت در راستای ضدعفونی مکان‌ها و معابر عمومی نیز از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان است.

 

خزاعی تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته مومنانه توسط خیرین در مناطق محروم شهری را نیز از برنامه‌های هیئات مذهبی استان به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل و شهادت امام صادق(ع) برشمرد.

 

وی اضافه کرد: در راستای سالگرد ارتحال امام راحل برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم توسط هیئات مذهبی استان نیز برگزار شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی شورای هیئات مذهبی کردستان مذهبی استان هیئات مذهبی امام صادق ع برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد