Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت؛ قیام خونین ۱۵ خرداد بستر ساز شکل گیری گفتمان مقاومت و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای مظلوم قیام خونین ۱۵ خرداد و با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: قیام خونین ۱۵ خرداد و به خاک و خون کشیدن ملت بزرگ و مظلوم ایران اسلامی توسط رژیم دست نشانده پهلوی، بستر ساز ایجاد تفکر مقاومت و ایستادگی در ملت بزرگ ایران شد و اولین جرقه‌های سرنگونی رژیم شاهنشاهی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نهضت عظیم ۱۵ خرداد توسط ملت مقاوم و قهرمان ایران اسلامی در پی دستگیری حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ۱۳۴۲ توسط رژیم شاهنشاهی، افزود: حادثه خونین ۱۵ خرداد نقطه عطفی برای پیروزی‌های ملت بزرگ ایران در مقابل رژیم ستم شاهی شد و این قیام بستر ساز شکل گیری جریان مقاومت در ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهبری بی بدیل امام راحل در حوادث قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، به تمدن سازی ملت بزرگ ایران باور داشت و با مبانی اسلام ناب و با پشتوانه ملت قهرمان و مسلمان ایران اسلامی بهت و حیرت جهان را برانگیخت.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در ادامه سخنان خود با تاکید بر چهل و دو سال پیروزی راهبرد مقاومت و پایداری ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) با همان گفتمان اسلام ناب و با هدایت‌های بی نظیر خود با همان پشتوانه ملت ولایتمدار خود توانسته است به تمامی اهداف خود در حوزه تمدن سازی ایران اسلامی دست پیدا کند و ایران اسلامی با مجاهدت‌های شهیدان نام آوری چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی، حسین همدانی...... و شهدای راه علم و فن آوری چون شهید فخزی زاده، شهریاری و احمدی روشن، علیمحمدی و رضایی نژاد امروز استخوان در گلو و خار در چشم مستکبران عالم است.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با گرامیداشت تمامی شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای راه علم و هسته‌ای و شهیدان مدافعان حرم، تاکید کرد: به فرموده امام راحل ملتی که شهادت دارد پیروز است و قیام خونین ۱۵ خرداد اوج ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی است و این جمهوری اسلامی است که با مجاهدت‌ها و ایستادگی‌ها توانسته است به قله‌های پیشرفت و اقتدار در منطقه و جهان دست پیدا کند.

کد خبر 5228026

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران مقاومت اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره گرگان کرمانشاه آمار کرونا اردبیل قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه چالش شایستگی مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها قیام خونین ۱۵ خرداد ملت بزرگ ایران ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس