Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد خاتمی جمعه شب در حرم مطهر رضوی افزود: رهبر معظم انقلاب، آینده انقلاب را به مراتب روشن‌تر از گذشته می‌دانند و همانگونه که خداوند در حوادث مختلف همچون حادثه صحرای طبس و سقوط هواپیماهای آمریکایی این نظام را یاری کرد از این پس نیز مردم و کشور ایران را یاری خواهد کرد.

اهم اظهارات او به نقل از ایرنا را در ادامه می‌خوانید: 

*امام راحل از میان ما رفت ولی اخلاص، شجاعت و تدبیر او در رهبر معظم انقلاب وجود دارد و مردم نیز به این انقلاب امیدوارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نیامدن در پای صندوق رای، دشمن را شاد می‌کند و حفظ نظام همچون حضور در مراسم ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات با حضور مردم شکل می‌گیرد و این در حالی است که دشمنان دوست دارند ملت را خسته نشان دهند.

*افرادی که در جایگاه مسوولیت قرا می‌گیرند باید صبرشان بیش از مردم باشد و صبر و امید به آینده می‌تواند معیاری برای تشخیص فرد اصلح در انتخابات باشد که در مقابل دشمنان چگونه صبر و استقامت خواهد داشت.

*نظام اسلامی ایران، امروز امانت شهیدان در دست ماست و چشم آنها امروز به ما است که این نظام را به عنوان یک تکلیف شرعی که امام راحل آن را اوجب واجبات دانستند، حفظ کنیم.

* حاصل فعالیت امام خمینی (ره) ایجاد فرهنگ و گفتمان سازی حضور دین در جامعه بود که منتهی به مردم سالاری دینی شد و بر همین اساس حفظ نظام مهم تلقی می‌شود.

*انقلاب اسلامی ایران دارای ۲ پیشینه نهضت ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و ۱۹ دی ۱۳۵۶ است.

*در سال ۴۲ بعد از دستگیری امام راحل مردم شهرهای تهران، قم و ورامین به میدان آمدند و اعتراض در همه جای کشور آغاز شد ولی اعتراض خونین در باقرآباد ورامین شکل گرفت و رژیم پهلوی مجروحان این حادثه را زنده به گور کرد. در سال ۵۶ نیز به علت اهانت به ساحت مرجعیت امام خمینی (ره) درسهای حوزه علمیه تعطیل شد و رژیم پهلوی تعدای از افراد را به شهادت رساند و چهلم شهدای قم، تبریز و سایر شهرها در نهایت به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید و این نشان دهنده این است که پیشینه انقلاب و نهضت اسلامی ایران به ولایت گره خورده است.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است