Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخلفات انتخاباتی در شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی رصد می‌شود و چند پرونده نیز تشکیل شده که در حال بررسی و رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه روال برگزاری انتخابات در حال انجام است، بیان کرد: جرایم انتخاباتی به صورت هفتگی در شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی به ریاست رییس دادگستری به عنوان رییس شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بروجرد اضافه کرد: به داوطلبان روسای ستادهای تبلیغاتی و هواداران آنها توصیه می‌شود در فرایند انتخابات خود را ملزم به اجرای قانون بدانند و از مقررات مربوطه تخطی نکنند.

وی اظهار داشت: در برگزاری فرایند انتخابات ماموریت هایی برای دستگاه قضایی در چارچوب قوانین در نظر گرفته شده است، جلوگیری از وقوع جرم، رسیدگی به تخلفات انتخاباتی همچنین پاسخگویی به استعلام های داوطلبان انتخابات از جمله این موضوعات است.

وی ادامه داد: رمز موفقیت، سربلندی، قدرت، استحکام و اقتدار ما در حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات است و این امر با رضایتمندی آحاد جامعه محقق خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دادستانی کل کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بروجرد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دادستانی کل کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات