Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت لیست ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران گفت: مصاحبه از ۸۴ کاندیدا در روزهای ۴شنبه و ۵شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب انجام شد و از تعداد کل دعوت شده ها ۸۲ نفر در جلسات مصاحبه حاضر شدند.

سخنگوی ائتلاف در ادامه با اشاره به کیفیت جلسات مصاحبه گفت: این جلسات گر چه برای هر کاندیدا فشرده بود، اما در فضایی صمیمی هر کدام به ارائه رزومه خود و انگیزه کاندیداتوری خویش پرداخته و اعضای شورا نیز سوالات و شبهات خود را مطرح می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرآیند گرچه کمی سخت بود، اما کاندیداها با رضایت جلسه را ترک می کردند و هیچ حاشیه ای در برگزاری جلسات ایجاد نشد و امیدواریم در این مسیر به شایسته ترین ها رسیده و یکی از بهترین شوراهای شهر را تشکیل دهیم.

وی در ادامه افزود: در مصاحبه با افراد هیچ تفاوتی میان آنها قائل نشدیم و باهمه یکسان برخورد شد و حتی آقایان سروری و چمران نیز مانند بقیه کاندیداها خود را در معرض سوال قرار داده و در فرآیند شرکت کردند.

رسولی در پایان گفت: کاندیداهای شرکت کننده در مصاحبه طبق مصوبه شورا متعهد شدند چنانچه در لیست ائتلاف باشند در لیست دیگری قرار نگیرند و مصوبه "تعهدبه لیست ائتلاف" را امضا کردند. امیدواریم با بررسی دقیق مصاحبه ها وارزیابی ها به زودی به لیست ۲۱ نفره برسیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی