Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی مددجویان در زارعان خوی گفت: کاردرمانی و حرفه آموزی فرصتی مغتنم برای اصلاح و بازگشت زندانی به جامعه با یک تصمیم جدی و امیدوار کننده است. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه سفر یک روزه خود به حوزه قضایی خوی در مجتمع کاردرمانی و حرفه آموزی زارعان خوی حاضر شد و با مددجویان این مجتمع از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در جمع مددجویان بیان داشت: کاردرمانی و حرفه آموزی فرصتی مناسب برای اصلاح و بازگشت زندانی به جامعه با یک تصمیم جدی و امیدوارکننده است.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خطاب به مددجویان گفت: با توکل به خدا و با رجوع به وجدان خود مدت محکومیت خود را با آموختن حرفه وشغل و با اندیشه و تفکر به آینده بگذرانید و نگاه خود را به زندگی تغییر دهید و صداقت و درستی را پیشه خود کرده و به آغوش خانواده خود بازگردید.
عتباتی از زندانیان خواست تا با امید به آینده برای خانواده خود آینده‌ای روشن را رقم بزنند و بتوانند فرد مفیدی در جامعه باشند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان صحبت‌های خود خطاب به مددجویان گفت: سالم بودن و صداقت و درست عمل کردن کار سختی است و هر کس که درستکار است و رفتار شایسته‌ای دارد جایگاه ارزشمند و والایی در جامعه پیدا می‌کند و این فرد از نظر همه قابل احترام است پس تصمیم بگیرید و خود را قابل احترام کنید.   بیشتر بخوانید: خبر خوب رئیس سازمان زندان‌ها از تعطیلی کانون اصلاح و تربیت در استان خراسان جنوبی   انتهای پیام/ برچسب ها: مددجویان بازاجتماعی کردن زندانیان آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مددجویان بازاجتماعی کردن زندانیان آذربایجان غربی کاردرمانی و حرفه آموزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر