Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در استوری اینستاگرامی خود خبر از سرگردانی بازیکنان و اعضای تیمش در جاده عسلویه به جم داد. ابتدا در رسانه ها و نشریات محلی اعلام شد اتوبوس باشگاه در راه خراب شده اما پیگیری طرفداری نشان می دهد اصلا اتوبوسی در کار نبوده است.

به گزارش طرفداری، اعضای تیم پارس جنوبی جم، ساعت ۶ صبح امروز (۱۵ خرداد) با پرواز تهران-عسلویه به عسلویه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایو اینستاگرامی ساعت ۹ صبح محمد نصرتی، سرمربی باشگاه تعجب فوتبال دوستان را در پی داشت. اعضای تیم در گرمای حدود ۴۰ درجه و در سینه کش کوه جاده عسلویه-جم، سرگردان بودند. لایو اینستاگرامی نصرتی نشان می داد که بازیکنان با ساک و چمدان های خود کنار جاده منتظر ایستاده اند. ابتدا در رسانه ها عنوان شد اتوبوس حامل اعضای تیم در جاده خراب شده اما پیگیری های طرفداری نشان می دهد باشگاه اتوبوسی برای انتقال اعضای تیم تدارک ندیده است.

البته این اتفاق برای اولین بار رخ نداده و طبق شنیده ها باشگاه مدت ها است که برای انتقال بازیکنان و کادر فنی اتوبوسی هماهنگ نمی کند اما چرا امروز این مساله رسانه ای شد؟

با رسیدن به عسلویه، اعضای تیم خودشان خود را به جم می رساندند. حال با اتوبوس یا دیگر وسایل نقلیه عمومی یا شخصی، مسیر یک ساعت و بیست دقیقه ای عسلویه به جم را طی می کردند. با توجه به سه روز تعطیلی رسمی در ایران، امروز اعضای تیم موفق نشدند اتوبوس یا وسیله نقلیه دیگری در فرودگاه پیدا کنند. نتیجه اینکه راننده یک ون که با جمی ها آشنایی داشته وظیفه رساندن بازیکنان به جم را بر عهده می گیرد. در گرمای هوا و رسیدن به گردنه جاده عسلویه-جم، این ون هم نمی تواند مسیر را طی کند. ون به عسلویه باز می گردد و بازیکنان و اعضای تیم کنار جاده منتظر خودروهای گذری می مانند. بازیکنان چند دسته می شوند و با خودروهای گذری خود را به جم می رسانند.

البته این تنها مشکل اعضای کادر فنی و بازیکنان پارس جنوبی جم نیست. بازیکنان تیم مطالبات خود را دریافت نکرده اند و در هفته های اخیر دست به اعتصاب زده اند. محمد نصرتی نیز پیش از بازی با شهرداری آستارا استعفا کرد اما استعفای او مورد پذیرش قرار نگرفت تا او کماکان سرمربی تیم بماند.

ماه گذشته بود که بهرام رضاییان از سمت مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم کنار گذاشته شد و حمید افشاری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شد. گویا مدیرعامل جدید هم تنها یک هفته کنار تیم بوده و بعد از آن به آلمان رفته و کماکان هم در آلمان است.

در غیاب مدیرعامل، دیگر مدیران و مسئولان یا سرپرست باشگاه باید وظیفه هماهنگی ها را بر عهده بگیرد اما عبدالعظیم حسینی، سرپرست باشگاه که پیش از این مدیر رسانه ای پارس جنوبی جم بود نیز کماکان واکنشی به این مشکلات نشان نداده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارس جنوبی جم اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم در ایران!
  • شایعه عجیب درباره کلاهبرداری داوود کیم خواننده مشهور کره‌ای در ایران
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی