Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:14:01 GMT

شهر تهران بار دیگر رنگ و بوی شهدایی به خود می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۴۵۸۴

شهر تهران بار دیگر رنگ و بوی شهدایی به خود می‌گیرد

مراسم استقبال و تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به همت فرهنگسرای اندیشه در بوستان شهید منفردنیاکی (اندیشه) برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، همزمان با سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، بار دیگر هوای شهرمان رنگ و بوی شهدایی به خود گرفته و خبری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به گوش‌مان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهایی که تهران اسیر روزمرگی شده و همه مشغول به کارهای دنیایی خودشان هستند، پیکر دو شهید گمنام به تهران می‌رسد تا بار دیگر به ما یادآوری شود که آرامش و آسایش امروزمان را مدیون شهدایی هستیم که از مال و عنوان پرزرق و برق دنیا حتی راضی به ماندگاری اسمشان هم نشدند. 

مراسم استقبال، تشییع و تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات‌های خیبر و والفجر مقدماتی به شهادت رسیده‌اند، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت سپاه محمد رسوال الله(ص)، فرهنگسرای اندیشه، بنیاد شهید، شهرداری منطقه 7، آموزش و پرورش منطقه 7 ، شبکه سه سیما، حوزه 175 شهید موحد دانش (قرارگاه جهاد فرهنگی شهیدان موحد دانش)، ناحیه شهید مطهری، حوزه مقاومت بسیج 176 شهید مطهری و... در سطح منطقه 7 تهران برگزار خواهد شد. 

این مراسم روز یکشنبه 16 خردادماه از ساعت 9 صبح از مقابل مسجد حجت ابن الحسن(عج) واقع در سهروردی شمالی، میدان شهید قندی آغاز شده و با سخنرانی سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) و با نوای حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محسن عراقی و کربلایی موسی رضایی در بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه سابق) ادامه پیدا می‌کند. 

در این مراسم هم‌چنین گروه سرود بسیجیان حوزه 175 شهید موحد دانش به اجرای زنده پرداخته و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهید شهرداری تهران شهید هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت