Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:44:27 GMT

این کریس رونالدو بود یا یوسین بولت؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۴۶۳۳

کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله تیم پرتغال در این سن و سال نیز هنوز از آمادگی فوق العاده ای برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا دیشب در دیداری دوستانه به مصاف اسپانیا رفته و در نهایت به تساوی بدون گل نیز رضایت داد. کریستیانو رونالدو تلاش زیادی برای رسیدن به گل شماره 104 خود در این دیدار داشت، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما آمادکی فوق العاده کریستیانو رونالدو آنهم در سن 36 سالگی مورد توجه هواداران فونبال قرار گرفته است. در یک صحنه و در دقیقه 87، این بازیکن برای کمک به خط دفاعی پرتغال روی ارسال کرنر حریف به محوطه جریمه خودی می آید. اما پرتغال به سرعت دست به ضدحمله می زند و جالب اینجاست کریستیانو رونالدو در طی فقط 10 ثانیه خود را از محوطه جریمه خودی به محوطه اسپانیا می رساند تا نشان دهد از آمادگی قابل توجهی آنهم در دقایق پایانی مسابقه برخوردار است.

 

تیم ملی پرتغال با تکیه بر درخشش کریستیانو رونالدو به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در اروپا است و این بازیکن بعد از سپری کردن فصلی نه چندان خوب در رده باشگاهی، حالا در تلاش برای کسب موفقیت در رده ملی و البته رسیدن به رکورد 109 گل علی دایی خواهد بود.

 

 

 

 

یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

دیگر خبرها