Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@07:01:47 GMT

توريع 200 هزار تن انواع برنج وارداتي و شکر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۴۶۵۲

خبرگزاری آریا- مدیر کل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در راستای اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار از ابتدای خرداد 1400 توزیع مقدار 100 هزار تن برنج وارداتی و 100 هزار تن شکر در کشور آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، آقای حجت براتعلی با بیان این که 240 هزار تن کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان توزیع شده است، افزود: تاکنون وقفه‌ای در تامین کالا‌های مورد نیاز مردم صورت نگرفته و ازابتدای خرداد ماه نیز توزیع 200 هزار تن برنج وارداتی و شکر در کشور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: توزیع 100 هزار تن انواع برنج وارداتی که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین و در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور قرار گرفت از طریق شبکه‌های منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعاونی مصرف شهری، روستایی و عشایری، اصناف منتخب و مراکز مستقیم عرضه کالا عملیاتی شده است.
براتعلی ادامه داد: همچنین توزیع 100 هزار تن شکر که برای مصارف خانوار و صنف، صنعت در دستور کار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار گرفته بود در حال انجام است.
وی مقدار توزیع شکر برای مصارف خانوار و صنف و صنعت را به ترتیب 30 هزار تن برای مصارف خانوار و 70 هزار تن برای مصارف صنف و صنعت اعلام کرد.
مدیر کل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: هچگونه محدودیتی برای افزایش تخصیص این دو کالا در استان‌ها وجود ندارد و در صورت لزوم و تا رفع نیاز کامل هر استان تامین و توزیع این کالا‌ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنج وارداتی شرکت بازرگانی دولتی ایران برای مصارف هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد