Web Analytics Made Easy - Statcounter

از پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۸ بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تمامی مسابقات ورزش در ایران بدون حضور تماشاگران برگزار شده است و در مقاطع مختلفی بحث حضور محدود تماشاگران در ورزشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت به نتیجه نرسید.

با شیوع ویروس کرونا در کشور از پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۸ بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش، مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم، بدون حضور تماشاگر برگزار شده است و چه رقابت‌های باقی مانده از نیم فصل دوم نوزدهمین دوره لیگ برتر و چه دیدارهای بیستمین دوره این لیگ و سایر لیگ های پایین دستی، تاکنون بدون حضور تماشاگران  - حتی بدون حضور خبرنگار - دنبال شده و به نظر می رسد تا پایان فصل نیز این رویه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی اما ستاد مقابله با کرونا در ورزش، درخواستی را مبنی بر حضور تماشاگران با ظرفیت ۲۰ درصدی ورزشگاه ها به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کرده است که باید منتظر تصمیم نهایی ستاد ملی در رابطه با حضور مجدد تماشاگران به ورزشگاه ها، هرچند محدود و با ظرفیت ۲۰ درصدی بود.

این درخواست از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش تقریبا همزمان با دستورالعمل بهداشتی انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مطرح شده است، چرا که در دستورالعمل برگزاری تجمع های انتخاباتی و سخنرانی نامزدها اعلام شده است که امکان برگزاری این تجمعات در فضای باز مانند ورزشگاه های روباز به شرط رعایت فاصله مناسب بر اساس هشت متر مربع فضای باز برای یک نفر، رعایت سقف شرکت کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده، الزام به استفاده از ماسک برای تمامی شرکت کنندگان و برگزار کنندگان مسابقات و جلوگیری از عدم تجمع قبل و بعد از مراسم مقابل در ورودی و خروجی وجود دارد.

فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران دوم مهرماه سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و باید منتظر ماند و دید ستاد ملی مقابله با کرونا پس از صدور مجوز برای برگزاری میتینگ های انتخاباتی چه مجوزی در رابطه با حضور تماشاگران در ورزشگاه ها با ظرفیت ۲۰ درصدی صادر خواهد کرد و آیا تماشاگران در فوتبال ایران پس از ۱۹ ماه امکان حضور در ورزشگاه ها را پیدا خواهند کرد یا خیر؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور تماشاگران ورزشگاه ها بدون حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود