Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

علی امیری مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آیین افتتاح ستاد اظهار داشت: مشارکت حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ امنیت ملی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا را تضمین و تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی در فضای مجازی/ ورود به حریم خصوصی و تخریب کاندیدا‌ها ممنوع است

او افزود: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای به‌طور یقین برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات جمهوری اسلامی و دفاع از کشور در برابر مستکبران عالم را ثبت می‌کنند.

امیری انتخابات را یک حق و تکلیف شرعی دانست و اضافه کرد: مردم برای تعیین سرنوشت خود و فراهم کردن زمینه اصلاح امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با حضور در پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنند.

او به مشکلات ایجاد شده در کشور اشاره و تصریح کرد: عملکرد ضعیف برخی مسئولان باعث شده تا امروز مردم ایران بعد گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مشکل داشته باشند.

امیری گفت: مشکلات بورس، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، اختلافات خانوادگی، افزایش طلاق، کاهش ازدواج، رشد اعتیاد از جمله مشکلات کشور است.

او افزود: استفاده از توان افراد با سلیقه‌های مختلف و جناح‌های سیاسی گوناگون، تمرکززدایی از قدرت، ثروت و حکومت، زمینه‌ساز رفع فقر از نقاط مختلف کشور است.

امیری اضافه کرد: در کشور‌های پیشرفته دنیا حکومت مرکزی تنها برای بودجه، سیاست خارجه و برنامه‌های دفاعی تصمیم‌گیری می‌کند و بقیه امور را به ایالت‌ها و استان‌های واگذار کرده، اما در ایران تمامی امور همچنان با حکومت مرکزی است.

او ادامه داد: پتانسیل‌های بالقوه موجود در بسیاری نقاط کشور مانند سیستان و بلوچستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کردستان به تنهایی می‌تواند کشور را تامین کند که این مهم نیاز به برنامه‌ریزی براساس معیار‌های علمی و عملی دارد.

امیری گفت: مسئولان تمام تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار گیرند.

او افزود: مردم چهارمحال و بختیاری قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره مسیر درست را انتخاب کردند و نقش‌های اثرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

امیری اضافه کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، هر کجا مشکلی وجود داشت، نیرو‌ها و رزمندگان چهارمحال و بختیاری پیشتاز رفع آن بودند.

او ادامه داد: در فتنه سال ۱۳۸۸ مردم چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌های کشور پیشتاز مقابله با فتنه‌گران شدند و به‌دنبال این حرکت حماسه نهم دی‌ماه خلق شد.

سیف‌الله مطلبی رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای افزایش مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی باید از توهین، تهمت، افترا، تحقیر و تضعیف نامزد‌های انتخاباتی پرهیز شود.

او افزود: همچنین جلوگیری از ورود به مسایل حاشیه‌ای و رعایت ۱۰۰ درصدی قانون جمهوری اسلامی می‌تواند زمینه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۴۰۰ را فراهم کند.

مطلبی اضافه کرد: عمل نکردن برخی مسئولان به وعده‌های خود و همچنین شیوع ویروس کرونا نباید باعث کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود.

او ادامه داد: مناظره‌های نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاب و رای مردم تاثیر مستقیم دارد.

تا به حال حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری ستاد تشکیل داده اند.

تاکنون دیگر نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری فعالیتی نداشته و ستادی هم برپا نکرده اند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخاباتی محسن رضایی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان