Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:34:09 GMT

تمرین یک ساعته ملی پوشان تحت نظر کادر فنی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۱۵۹

تمرین یک ساعته ملی پوشان تحت نظر کادر فنی

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۱ به وقت محلی در سالن تمرینی هتل محل اقامت خود زیر نظر کادر فنی، تمرین با وزنه را در دستور کار قرار دادند.دراگان اسکوچیج، وحید هاشیمان، کریم باقری، ماریوتات و سایر اعضای کادر فنی در سالن حضور داشته و بر تمرین ملی پوشان نظارت داشتند. از ساعت ۱۹ امروز نیز به وقت محلی، ملی پوشان در باشگاه النجمه تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران از گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی روز دوشنبه ۱۷ خردادماه و از ساعت ۲۱ به وقت تهران باید رو در روی بحرین به میدان برود و جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۹ برابر کامبوج صف آرایی کند، آخرین بازی ایران در این مرحله نیز سه شنبه ۲۵ خرداد برابر عراق خواهد بود. 

در حال حاضر بحرین از ۶ بازی خود ۱۲ امتیازی است و در صدر جدول این گروه قرار دارد، عراق با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم است و تیم ایران نیز با یک بازی کمتر و ۹ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد.

تیم های هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های چهارم و پنجم هستند.

برچسب‌ها فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال در لالیگا مطرح شده است. 

رئال که فردا ساعت 17:45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد بارسا در زمین خیرونا (ساعت 20) امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نبود رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار می‌کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است و از سوی دیگر فاصله زمانی تا بازی بارسا-خیرونا نیز مشکل ساز است.

مارکا نوشته است که باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی نیز جشنی در میدان سیبلس برگزار نشود و به این ترتیب بازیکنان بعد از اتمام بازی با کادیز راهی منزل خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول