Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتبال انگلیس با قهرمانی تیم فوتبال منچسترسیتی به پایان رسید. منچستریونایتد رتبه دوم را کسب کرد و در روز پایانی لیورپول توانست به رتبه سوم برسد.

بر این اساس هری کین هم موفق شد عنوان آقای گلی این مسابقات را به دست آورد.

نامزد‌های برترین بازیکنان فصل لیگ جزیره هفته گذشته اعلام شد و بازیکنانی نظیر کوین دی بروینه و روبن دیاز از منچسترسیتی، برونو فرناندز از منچستریونایتد، جک گریلیش از استون ویلا، محمد صلاح از لیورپول، هری کین از تاتنهام، میسون مونت از چلسی و توماس سوچک از وستهام نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این روبن دیاز بازیکن منچسترسیتی بود که عنوان برترین بازیکن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید

نامزد‌های بهترین بازیکن لیگ جزیره معرفی شدند + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از رقابت بین تیم‌های ترنتینو و میلانو برای کسب رتبه سوم سوپرلیگای ایتالیا، این تیم میلانو با سرمربی‌گری روبرتو پیاتزا بود که مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر ترنتینو را شکست داد و حالا تنها یک برد دیگر تا رتبه سومی فاصله داشته باشد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 14 پیروز شد تا سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو، در این دیدار خوش درخشید و هجده امتیاز برای تیم کسب کرد. در تیم ترنتینو نیز کمیل ریچیلیکی و ماگالینی هر کدام ده امتیاز کسب کردند.

میلانو حالا با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا کسب رتبه ارزشمند سومی فاصله دارد، آنها با کسب این رتبه می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی