Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت والیبال گفت: الکنو با حضورش در والیبال بازیکنان تیم‌ را جسورتر، هماهنگ و مطمئن تر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کارخانه پیشکسوت والیبال ایران با اشاره به وضعیت کنونی تیم ملی والیبال در لیگ ملت های والیبال اظهار داشت: تا اینجا ۵ بازی را انجام دادیم که بازی اول یعنی با تیم ژاپن را حالا به دلایل اینکه بازی اول بود و ترس از کرونا و نبود سعید معروف و همچنین حضور یک ماهه مربی و اینکه شناخت عمیقی از تیم نداشت منجر به باخت ما با ژاپنی ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه هم تیم قهرمان المپیک و یکی از پر افتخارترین تیم های دنیا است. در بازی با ژاپن هم سِت به سِت بهتر شدیم اما با روسیه با یک اَرِنج جدید تر یک سِت را گرفتیم. تفاوتی که تیم ما نسبت به سال های گذشته پیدا کرده این نکته است که با جسارت بیش تر، هماهنگ و مطمئن تر بازی می کند و عادت به بردن تیم ها پیدا کرده است. مربی هم قطعا در این مسیر کمک تیم است و اعتماد و شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان پیدا می کند.

وی ادامه داد: از لحاظ فنی دو اتفاق مهم در تیم ما رخ داده، تیم در گذشته یک ضعفی را در برابر تیم های بزرگ داشت و در زدن سرویس های با ریسک بالا ضعیف بود و بازیکنانی از جمله میثم صالحی، صابر کاظمی و اسفندیار به بدنه تیم اضافه شدند که سرویس زدنشان با بازیکنان بزرگ دنیا برابری می کند. الکنو به این بازیکنان جوان جرات داد و مانع پاشیدن تیم از هم شد. ما در گذشته تعویض های خیلی با تاخیری را انجام می دادیم که این روند خیلی خوب به  تیم ما برگشت و در حال حاضر با ریسک و تحت فشار بازی های خود را پیش می بریم. علی رغم اینکه تغییرات زیادی داشتیم ولی ما بازی به بازی در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم اما در هر صورت وجود سعید معروف به عنوان یک هد و صابر کاظمی در قطب پاسور یک مزیت برای تیم ما محسوب می شود. با وجود اینکه ما امیر غفور را به دلیل آسیب دیدگی نداریم ولی کاظمی بازیکن جوانی که برای اولین سال حضورش در تیم بزرگسالان همه نگاه ها را به خود جلب کرده و یک امتیاز خوب و مثبت چپ دست بودنش است چه بسا که بازیکن تخصصی چپ دست باید در همین جایگاه قرار گیرد.

پیشکسوت والیبال کشور در ادامه عنوان کرد: اگر چه خطای سرویس ما بالا است اما از دیگر ویژگی های الکنو این است که ثبات تیم ما را افزایش داده و بازیکنان در کنار یکدیگر خیلی خوب بازی می کنند و این موارد امتیازهایی است که تیم ما پیدا کرده و زحمات فدراسیون والیبال بابت الکنو می باشد.

کارخانه که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان از عدم حضور الکنو بعد از رقابت های المپیک گفت: در این مدت من الکنو را از همه جوانب بررسی کردم و به نظر من وظایفی که یک سرمربی باید داشته باشد را دارد و از دید من نمره قبولی را می گیرد. برای ادامه کار در لیگ  باید زمان دهیم تا بازی های دیگر هم انجام شود و بازی در مقابل تیم هایی مثل فرانسه، آمریکا و... نتایج بازی ها را باید دید و در زمان مناسب هم فدراسیون و هم الکنو تصمیم بگیرند ولی در هر صورت همه بازیکنان نظر مثبت روی او دارند و امیدوارم شرکت در المپیک که از اهداف اصلی فدراسیون می باشد را با هم افزایی و برطرف کردن نقاط ضعف تیم، کسب نماییم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد