Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@07:02:44 GMT

صبر هواداران اسپانیا به سر آمد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۶۰۲

هواداران تیم ملی اسپانیا از عملکرد آلوارو موراتا، مهاجم باتجربه این تیم رضایت ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در آستانه رقابت های یورو 2020 و در دیداری دوستانه، دیشب در استادیوم واندا متروپولیتانو در شهر مادرید پذیرای تیم ملی پرتغال بود و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. اما به نظر می رسد هواداران لاروخا از عملکرد بازیکنان این تیم به خصوص آلوارو موراتا رضایت نداشتند و به همین دلیل در اواخر مسابقه و هر گاه این بازیکن صاحب توپ می شد، به نشانه اعتراض او را هو کرده و سوت می زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالیست که این بازیکن به خصوص در نیمه دوم سه یا چهار فرصت خوب گلزنی برای تیم ملی اسپانیا را از دست داد تا در نهایت این تیم به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکند. بهترین فرصت در دقیقه 91 و در موقعیتی تک به تک نصیب موراتا شد، اما ضربه او به دیرک افقی دروازه پرتغال برخورد کرد. حتی گروهی از هواداران شعار "موراتا، تو چقدر ضعیف هستی" را سر دادند که این رفتار مورد رضایت لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز نبوده است.

 

لوییس انریکه در این رابطه گفت: "این سوت ها و اعتراضات تاثیری روی کار من نمی گذارد و در واقع باعث افزایش روحیه ما نیز می شوند، پس من اهمیتی به این موارد نمی دهم. اما اگر بازیکنان من مانند آلوارو موراتا مورد اعتراض قرار بگیرند بیشتر آزرده خاطر می شوم. شما باید آلوارو را تحسین کنید، زیرا ضربه او به دیرک برخورد کرد و دلیلی برای سرزنش موراتا وجود نداشت."

 

 

 

 

یوونتوس تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) آلوارو موراتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد