Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی در بدو ورود به صداوسیما جهت شرکت در مناظرات انتخاباتی گفت: رقیب خودم را ناکارآمدی، فساد و وضعیت موجود می‌دانم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رییسی در بدو ورود به صداوسیما: رقیب خودم را ناکارآمدی، فساد و وضعیت موجود می‌دانم   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   جلیلی در بدو ورود به صداوسیما: رقیب ما کسی است که کشور را بخواهد متوقف کند و کشور را معطل کند و فقط بهانه بیاورد   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   زاکانی در بدو ورود به صداوسیما: رقیب خود را فساد، ناکارآمدی و ناشایسته‌سالاری میدانم   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به صداوسیما: به قول آقای ضرغامی آمده‌ام بزنم زیر میز؛ نه میز برخورد با اشخاص بلکه این روش کشورداری   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   رضایی در بدو ورود به صداوسیما: رقیب من مسببان وضع موجود هستند؛ چه خودشان شرکت کرده باشند چه نمادی از دولت‌های گذشته باشند   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مهرعلیزاده در بدو ورود به صداوسیما: تنها آقای رییسی بر اساس نظرسنجی‌ها رقیب من است   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همتی در بدو ورود به صداوسیما: رئیس کل بانک مرکزی من بودم و اکنون شخص عادی هستم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مناظرات انتخاباتی رئیسی 1400 قاضی زاده هاشمی 1400 زاکانی 1400 رضایی 1400 جلیلی 1400 مهرعلیزاده 1400 همتی 1400 انتخابات 1400 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بدو ورود به صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد الصحاف» سخنگوی جنبش حقوقی مردمی عراق تاکید کرد طرف آمریکا از گروهک‌های تروریستی برای تضمین منافع خود در عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا از هر راهی که شده تلاش می‌کند از باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش در عراق به عنوان بهانه‌ای برای طولانی کردن حضور خود در این کشور محافظت کند.

الصحاف اضافه کرد: موضع آمریکا، تداوم حضور نظامی در عراق برای تضمین منافع خود در این کشور و منطقه به ویژه خلیج فارس است.

وی بیان کرد: حضور آمریکا در عراق غیر قانونی بوده و باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک بر اساس یک جدول زمانی مشخص به پایان برسد.

هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی روز گذشته تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری با هدف باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد. این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

کد خبر 6090762

دیگر خبرها

  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت