Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:05:06 GMT

PSG به دنبال هایجک هدف بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۷۸۴

PSG به دنبال هایجک هدف بارسلونا

ممکن است به جای بارسلونا، در نهایت پاری سن ژرمن مقصد بعدی جینی واینالدوم در فصل تابستان لقب بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم با باشگاه لیورپول تمام شده و این هافبک هلندی بعد از پنج سال حضور در ترکیب مرسی سایدی ها، در تابستان امسال لیگ برتر را ترک خواهد کرد. باشگاه بارسلونا مدت هاست برای خرید جینی واینالدوم وارد عمل شده و بعد از نهایی کردن خرید سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا، می خواهد این ستاره هلندی را به عنوان سومین خرید رایگان تابستانی جذب بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته علیرغم شایعات فراوان، توافق نهایی هنوز حاصل نشده و به همین دلیل پاری سن ژرمن قصد دارد در لحظات پایانی نظر واینالدوم را عوض کرده و او را مجاب به انتقال به پاریس بکند. این باشگاه فرانسوی دستمزد بالاتر به جینی واینالدوم پیشنهاد داده و ممکن است این هافبک 30 ساله و هلندی نظر خود را تغییر داده و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت بدهد.

 

 

البته احتمالا پروسه انتقال به باشگاه جدید برای جینی واینالدوم بعد از رقابت های یورو 2020 رخ خواهد داد. در حال حاضر فرانک دی بوئر علاقه ای به صدور مجوز برای این بازیکن برای خروج از اردو و توافق نهایی با تیم جدید را نداشته و به همین دلیل جینی واینالدوم احتمالا حدود یک ماه دیگر به صورت رسمی باشگاه جدید خود را معرفی می کند.

 

پیش از این اخباری در مورد توافق این بازیکن با باشگاه بارسلونا برای قراردادی سه ساله منتشر شده بود، اما پیشنهاد هنگفت پاری سن ژرمن ممکن است شرایط را تغییر داده و باعث انتقال جینی واینالدوم به پاریس برای فصل بعد بشود.

جورجینیو واینالدوم لیورپول نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا پاری سن ژرمن بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم لیورپول نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا پاری سن ژرمن بارسلونا جینی واینالدوم پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لو هاور امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لو هاور

لیگ یک فرانسه (پاری سن ژرمن - لو هاور) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748357

دیگر خبرها

  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت