Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:12:43 GMT

موظف به برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۵۹۶۲

موظف به برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه به عنوان مسئولان استان و خدمتگزاران مردم موظف به برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم و انتظار داریم که انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود گفت: هدف ما حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» ظهر امروز (شنبه ۱۶ خرداد) در مقدمه نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بهبهان، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: امام اعتقاد عمیقی به حضور مردم در همه صحنه ها و تصمیم گیری ها داشتند و به همین دلیل بود که برخلاف انقلاب ها و دگرگونی هایی که در بسیاری از کشورها اتفاق می افتاد و ممکن بود اصلا انتخاباتی برگزار نکنند و یا اگر هم اتتخاباتی برگزار می کردند معمولا پس از سه چهار سال از تثبیت نظامشان صورت می گرفت که آن هم انتخابات فرمایشی بود اما به محض پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم جمهوری اسلامی برگزار شد و پس از آن هم به طور متوسط هر یک یا ۲ سال ما انتخابات داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه این نشان دهنده مردمسالاری دینی و رجوع به آرای عمومی و تعیین سرنوشت مردم به دست خویش بود افزود: نظام ما بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده و هر دو رکن برای ما ارزشمند بوده و ۲ بال حرکت قوی و عظیم جمهوری اسلامی ایران هستند و مقام معظم رهبری هم تاکید زیادی به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دارند.

 

سلیمانی اضافه کرد: هرگاه مردم در صحنه حضور داشتند انقلاب ما قوی تر بود که مهمترین نمود آن هشت سال دفاع مقدس است که خون شهدای والامقام ما و ایثارگری آنها و استقامت خانواده گرانقدر شهدا و ایثارگران و آزادگان منجر به بیمه کشور و نظام شد.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: ما در دوران مختلف در همه جنگ ها بخشی از خاکمان را از دست دادیم در حالی که در دوران دفاع مقدس اجازه جدا شدن یک وجب از خاک میهن مان را ندادیم و پس از آن هم حضور مردم موجب تقویت کشور شد و از طمع و تهدید دشمنان پیشگیری کرد و اگر این حضور مردم نبود احتمال داشت ما هم گرفتار سرنوشت شوم برخی از کشورهای جنگ زده شویم.

 

وی عنوان کرد: در این انتخابات هم باید حضور پیدا کنیم و قهر نداشته باشیم بالاخره همه داوطلبان انتخابات فرزندان این نظام و کشور هستند و هر کس رئیس جمهور شود همه ما تابع نظر مردم هستیم.

 

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: به عنوان مسئولان استان و خدمتگزاران مردم موظف به برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم و انتظار داریم که این انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار شود و هدف ما حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم است.

 

وی یاد آور شد: مدیران تصور نکنند که ۲ ماه دیگر کار دولت فعلی به پایان می رسد؛ اگر دوره مسئولیت مدیران تداوم داشت به خدمت به مردم ادامه می دهند و اگر هم برای مدیری توفیق تداوم خدمت به مردم ادامه نداشت تا آخرین روز و لحظه و با انگیزه بالا امور پیگیری شود تا در بهترین شرایط ممکن و با افتخار در انجام تمام و کمال وظایف محوله، مسئولیت تحویل مدیر بعدی شود و امیدواریم خدمتگزار خوب و روسفیدی برای مردم و نظام باشیم و یک باقیات و صالحاتی برای خودمان به جا گذاریم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی انتخابات حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)