Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز(شنبه) در اولین دور از مناظرات انتخاباتی در پاسخ به سوالی درخصوص ابربدهکاران بانکی گفت: ابراز تاسف کنم که نمایندگان توانای مرم ایران در این مناظرات حضور ندارند. مردم ایران! همه شما در اینجا نماینده ندارید.

همتی گفت: وضعیت اقتصادی ایران به گونه‌ای است که اغلب وعده‌هایی که نامزدها می‌دهند، امکان تحقق ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اقتصاددان هستم و می‌گویم ما منابع لازم را برای این وعده‌ها نداریم. . او گفت من برخلاف برخی دوستان که در اینجا هستند اقتصاد می دانم. او گفت بقیه دوستان از تولید ثروت حرف نمی زنند و از توزیع فقر حرف می زنند. همتی گفت محسن رضایی  FAFT را در مجمع تشخیص مصلحت نظام گروگان گرفته بود.

کد خبر 605638 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مناظره عبدالناصر همتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مناظره عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، بر اساس جدول زمان‌بندی تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و به مدت هفت روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت، ادامه دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اعلام زمان پخش مناظرات انتخاباتی مشهد و کلات
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات