Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین در بیانیه خود با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) و سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، هم‌چنین گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد، با توجه به موقعیت حساس و روزهای سرنوشت‌سازی که در پیش روداریم، نکاتی را به استحضار مردم شریف مشهد می‌رسانیم:

فرآیند تعیین لیست نهایی جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، در مرحله پایانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌زودی، نتایج داوری این فرآیند، مشخص می‌شود و به اطلاع همشهریان عزیز می‌رسد.

 سازوکار طراحی و اجراشده در این تشکل، از چهار فرصت و امتیاز متمایز برخوردار است: استفاده از نظرسنجی‌های مردمی، بهره‌مندی از دیدگاه‌های متخصصان، کسب نظرات چهره‌های باتجربه در حوزه‌های متنوع مرتبط با مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت بدنه مردمی تشکیلات جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین.

 با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و در راستای عمل به «بیانیه گام دوم»، لیست ۴۵ نفره نامزدهای راه‌یافته به مرحله پایانی فرآیند انتخاباتی جبهه، ترکیبی متشکل از جوانانِ کارآزموده و چهره‌های مجربِ امتحان پس داده بود. امید است در لیست ۱۵ نفره پایانی نیز این ترکیب مشاهده شود. چنین لیستی می‌تواند گره‌گشای مشکلات مشهد باشد.

لیست مذکور، در یک سازوکار مستقل در حال تهیه و تنظیم است و بر اصول و ارزش‌هایی که از سوی دبیر کل جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین در نشست مطبوعاتی پاییز سال گذشته اعلام شد، مبتنی است. تأکید می‌کنیم این فرآیند، فارغ از عملکرد و ضوابط سایر ائتلاف‌های فعال در سطح شهر و مستقل از دیگر فعالیت‌های مشابه، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شده است.

 با توجه به فرآیند کارشناسی طی شده و بهره‌مندی از ظرفیت جوانان متخصص و پیشکسوتان باتجربه و مورد اعتماد، امید است لیستی که در روزهای آینده از سوی جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین ارائه می‌شود، مورد اقبال عموم مردم و صاحب‌نظران و نخبگان شهر قرار گیرد.

و من الله توفیق.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر شورای شهر مشهد جبهه آرمان خواهان واقع بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم