Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نخستین مناظره با محوریت اقتصادی درباره ارزش پول ملی و محقق نشدن کنترل نرخ ارز و ضررهای هنگفت این موضوع به اقتصاد کشور، گفت: در مورد ارزش پول ملی در چند سطح می‌توان بحث کرد وقتی از حفاظت از ارزش پول ملی حرف می‌زنیم، آن طرف سکه کنترل تورم است و اگر بتوانیم تورم را در جامعه حفظ کنیم می‌توانیم ارزش پول ملی را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: البته مساله بعدی ما بحث حکمرانی است متاسفانه در کشور ما مسوولان مربوطه به جای آنکه مسوول حفاظت ارز و ارزش پول ملی باشند، مسوول حفاظت از ارز خارجی شده‌اند. هنر ما این است به نحوی مشخصات ممیزات و وجهه صحییح از حکمرانی پول ملی را تعریف کنیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: آن مسوولانی که وظیفه پاسخگویی دارند مسوولیت خود را به گردن دیگران می اندازند و ای کاش رییس بانک مرکزی بجای آنکه خود را مسوول حفظ دلار بداند، مسوول حفظ ریال بداند.

وی ادامه داد: بسته مفصلی را شامل ۲۱۳ پروژه در نظر گرفتیم که ۵۱ پروژه مستقیما به مساله کنترل قیمت و تورم برمی‌گردد و مساله نقدینگی و اصلاحات و ساختاری بانک مرکزی را در آن بررسی کردیم. ای کاش بیشتر توضیح می‌دادید که بحث عمده کسر بودجه کشور با خلق تورم در حال تامین است و تورم یک مالیات دائمی است که از سمت مردم پابرهنه به سمت دولت و یک طبقه مرفه در  ۵۰ یا ۶۰ سال گذشته مرتبا ادامه داشته است. موضوع ما کنترل و گسترش تولید و هدایت نقدینگی به سمت تولید و کنترل قیمت هاست.

ادامه دارد...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی دولت پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت اخبار کنکور ارزش پول ملی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم